Verstandskiezen worden getrokken!

Mijn verstandskiezen worden getrokken en ik heb gehoord dat je dan niet veel kan eten. Nu kan ik dat ook al bijna niet en de brinta komt me neus uit! nu mijn vraag weet iemand wat je het beste kan eten, of wat is toch lekker en doet geen pijn en please geen brinta!

Toen ik net een beugel kreeg, at ik allemaal danoontje.

Ik weet waar je het over hebt, er zijn bij mij eens in 1 keer vier kiezen getrokken :frowning_face: Maargoed, je kunt beter gewoon yoghurt eten, en dan de smaakjes afwisselen :stuck_out_tongue: Ochtend: rood fruit Middag: Perzik Avond:banaan enz.

uh… Soep?
en smoothies!

Sterkte!

Lekkere shakes maken.

Nasty, waarschijnlijk moet er bij mij ook 1 getrokken worden over een paar jaar.
Maar goed, wat hierboven gezegd wordt: lekkere shakes maken :slight_smile:

haha shakes en smoothies maken ja. Veel drinken, en danoontjes ja. Ken het van m’n BFF. Ze kunnen de verstandskiezen bij mij niet vinden, Dus ben benieuwd wat dat wordt.

EDIT: Brinta is ook vies. Het komt bij mij sowieso m’n neus uit.

breaker of zo? dat at ik ook toen er bij mij 4 kiezen waren getrokken;).

Oeh, succes! Ik heb ze gelukkig niet.
OT: Fruitontbijt, appelmoes, soep, smoothies, aardappelpuree, yoghurt, macaroni, alle stamppotten, tonijn, banaan, bitterballen (prakken).

Beetje nadenken en je krijgt zo een heel rijtje

hey wat toevallig! Ik heb ze vorige week laten doen :stuck_out_tongue: binnekort NOG EEN :frowning_face:

maar het is lekker om NOODLES te gaan eten… maar dan wel van voorafaan de noodles in stukjes breken.

ook ben ik in een week 5 kilo afgevallen omdat ik niet veel kon eten en dat is kut.

[i]Je hebt van die flessen fruitontbijt. Dat moest ik altijd eten/drinken toen ik mijn kaak gebroken had.

Ben ik blij dat mijn verstandskiezen mogen blijven zitten :blush:[/i]

Eet noedelsoep (wel eerst in stukjes breken), cup a soup, danoontje, yoghurt, smoothies enzo, of prak gewoon je normale eten fijn xD Veel succes iig.

ik moet ze ook bijna gaan uittrekken , alleen weet ik niet in 1 of in 2 keer

en… hoe ging het?

ik heb vrijdag me verstandskies getrokken! ik kon eigenlijk heel veel eten, maar ik had ook niet zo veel pijn. de vorige keer had ik meer last. maar ik zou gewoon veel vla eten en misschien als het lukt bolletjes? dat heb ik namelijk ook gedaan, en als je het dan in kleine stukjes maakt, dan hoef je ook niet zoveel te kauwen! en misschien iets van appelmoes? succes ermee!

Verstandskiezen ? :grinning_face_with_smiling_eyes: In België noemen ze dat wijsheidstanden x’P

Dankje wel allemaal! Nu is het oppeens een maand uitgesteld! pff… maar dankje wel voor de goede tips! het doet nog steeds ongeloofelijk veel pijn!

ik heb nogsteeds geen verstandskiezen… ben nu 15 en 1/2 :stuck_out_tongue:
is dit normaal?

Sommige mensen krijgen ze nooit, dat is helemaal niet gek ofzo hoor ;]
Ik zou dingen zoals yoghurt eten, misschien stukjes banaan of kiwi als het lukt?
Je kan ook lekkere smoothies maken met fruit etc.

-