Hoe lang duurt dat eigenlijk?
Niet zo lang hoor volgens mij.
halfuurtje ofz?
halfuurtje ofz?
Het kiezen trekken zelf zal denk ik niet zo lang duren maar je moet ook wachten op de verdoving enzo.
Bij mij duurde het minder dan 30 minuten. Dat komt omdat je verdoving moet intrekken, het trekken bij mij was maar 5 min! Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je kies ligt, als je kies nog niet door is gekomen enz. duurt het langer
dat ligt eraan. eerst krijg je een verdoving.
als die eenmaal ingewerkt is gaat het vrij vlot.
behalve als ze niet lekker liggen dan kan het wat langer duren.
ik was van te voren heel erg bang… zat in de wachtruimte al te huilen haha
maar je voelt echt totaal geen pijn… tijdens de ingreep
bij mij duurde het anderhalfuur maar alle 4 mn verstandskiezen moesten er dan ook uit
Als ik dit lees ben ik echt bang om ze te laten trekken, heb ze gelukkig nog niet!
Dank jullie wel
Ook al heb je ze wel dat betekend niet gelijk dat ze getrokken moeten worden Als ze gewoon recht staan en je er geen last van hebt.
Ik heb nooit verstandskiezen gekregen xD
Nee klopt, maar ben echt bang voor de tandarts haha
Nou hopen dat ze recht groeien of dat je ze niet krijgt dan maar
Oh shit…ik heb een kies die als het ware schuin onder een andere kies vandaan komt…
Ik heb echt een HEKEL aan de tandarts D:
Verstandskiezen laten trekken is zoveel minder erg en eng dan de tandarts. Het stelt echt weinig voor en je bent goed verdoofd.
Bij mij zijn ze er in het ziekenhuis in narcose uit getrokken. Moest voor mijn beugel. Ik voelde helemaal niks, ik wist naderhand nieteens meer waarvoor ik gekomen was.
Stelt gelukkig echt niet zo veel voor als je denkt… ik was echt doodsbang eerst, maar heb het er toen maar bij neergelegd. Verdoving intrekken 10 minuten en daarna per kies max. 1 min, je voelt niks, alleen een beetje getrek! Ik had gewoon mijn ipod in . Alleen de dagen erna heb je ENORME hamsterwangen (ik tenminste). Verschilt per persoon denk ik. Maar gewoon maar bedekken met een sjaal :p.
Bij mij werden ze er trouwens uitgesneden omdat ze nog niet door waren… maar schijnt minder erg te zijn dan echt trekken!