Ik heb net mijn verstandskiezen laten trekken en nu zit er een gaasje op wat ik voor bepaalde tijd moet laten zitten, maar ik met mijn slimme hoofd ben vergeten hoelang precies omdat er zoveel dingen waren die ik moest onthouden. Ik moet het gaasje tussen mijn kiezen klemmen tegen het bloeden.
Iemand ervaring hiermee? Hoelang?
Alvast bedankt!
Sorry, ik heb geen idee, heb je al gegoogled?
Upje
Gewoon wanneer je denkt dat het er uit kan. Meestal niet zo lang hoor.
Ik ben blij dat ik geen verstandskiezen heb, nooit gehad :’)
Je moet er het er gewoon even ophouden tot het bloeden is gestopt, heb mijn kies een tijdje geleden ook moeten trekken.
Dankje voor de reacties!
Haha bereid je maar voor, die verdoving is echt heel erg raar en de prik doet pijn. Ik voel nu de helft van mijn mond niet meer. En ik heb zon hongerrrr maar ik kan niet eten haha
Haha bereid je maar voor, die verdoving is echt heel erg raar en de prik doet pijn. Ik voel nu de helft van mijn mond niet meer. En ik heb zon hongerrrr maar ik kan niet eten haha
*klopt af* heb nog nergens last van. Sterkte ermee, een vriendin van mij zag er toen uit als een hamster
1 uurtje moest het bij mij. Daarna als het nog hevig bleef bloeden zelf een gaasje doen of keukenpapier.
Goodluck! Mijn 2 rechter verstandskiezen zijn er net ander halve week uit en over 1 week moet de linkerkant.
Die verdovingen zijn echt hel, maar van het eruit trekken merk je echt niks! (Alleen veel druk op je kaak wordt er gezet)
Bij mocht ie er gewoon uit als ik thuis kwam.
Voor de rest viel alles bij mij heel erg mee, ging zelfs eten met verdoving. Gewoon aan de andere kant! (:
1 uur is genoeg.
Hoezo belde je niet gewoon even je tandarts op? =P
Ik heb het er nu uitgehaald, ik proef nu wel een beetje bloed maar of het echt hevig bloed kan ik niet echt zeggen. Mijn verdoving begint nu ook langzamerhand uit te werken en begin nu dus ook al steeds meer pijn te voelen. Slikken doet pijn en ik kan mijn mond niet zonder pijn openen. En ik praat nog steeds onverstaanbaar haha
Ik hoop voor je dat ze niet komen!
Gewoon regelmatig bloed uitspugen en af en toe je mond spoelen met water. Had je al een paracetamol genomen? Anders moet je dat snel doen! Probeer alvast wat appelmoes of pudding te eten en als dat niet gaat fruit blenderen en dat met een rietje opdrinken. Ik hoop dat je iets aan deze tips hebt.
en oh, als je nog een keertje moet (voor de andere kant), moet je een blok ijs -zo’n koelblok weetjewel- meenemen in een washand en meteen als je naar buiten loopt dat ding erop doen, dat voorkomt de zwelling.
^ Mij is juist verteld dat ik mijn mond nog niet mocht spoelen?
Ja die heb ik net een gepakt
dankjewel voor jullie tips!
Ik heb ze niet, de tandarts heeft een foto gemaakt. Evolutie, mhuhhhahahaha (6)