Verstandskiezen laten trekken

hey meiden

ik heb gezocht maar ik vond geen topic hierover.

wie heeft zijn verstandskiezen al laten verwijderen? hoe was dat? hadden jullie veel pijn? bij mij wordt dat volgende week vrijdag gedaan en ik weet echt niet wat ik er van moet verwachten!!

xoxo

Mijn verstandskiezen zijn nu door aan het komen, dus heb er nog geen verstand van. Wat wel pijn doet?
Maar sterkte!

Ik studeer tandartsassistente en ik kan je met zekerheid vertellen dat het geen pijn doet. Je wordt verdoofd en binnen 2 tellen ligt de kies eruit. Je voelt er niks van, omdat je zenuwen verdoofd zijn. Wel is het zo dat als je pijn hebt na de behandeling en je verdoving is uitgewerkt kan je een paracetamol nemen.

Ik kan je alvast aanraden om niet met je lippen of wang te spelen of te bijten als je verdoofd bent. Als het uitgewerkt is ga jij een hoop pijn krijgen doordat je erop hebt gebeten, geknepen of noem maar op. Je ziet de raarste dingen bij patiënten als ze niet weten dat ze het beter met rust moeten laten. Ook moet je opletten met warm eten, want je verbrandt je lip zonder door te hebben.