verstandkies eruit

hee,

Over 2 weken worden mijn verstandkiezen getrokken. Hebben jullie hier misschien al ervaring mee,krijg je er veel last van? want ik heb namelijk 2 dagen later een reunie van mijn bassischool. Kan ik dan wel een beetje normaal praten en eten?Ik heb ook gehoord dat je er erg ziek van kan worden? Is het misschien toch slim om deze afspraak even te verzetten?

xxx

Heb t zelf niet gehad, maar wel gezien, en het wisselt volgens mij nogal per persoon.
Is je kies al helemaal door? Dan is het denk ik wel iets minder, als ie nog helemaal niet door is moeten ze wat dieper zijn. Of je het moet verzetten - ligt eraan, je zal wel een dikke wang hebben op je reünie, en het zal ook nog wel blauw aanvoelen, maar je kan wel normaal praten.

Ik heb het wel gehad, maar het verschilde heel erg. De eerste keer had ik nergens last van, 's avonds kon ik alweer gewoon met mijn ouders mee eten en mijn wang was ook helemaal niet dik of blauw oid. Toen ik voor de 2e keer erheen ging voor m’n andere verstandskies, was het een heel ander verhaal. M’n wang was gigantisch dik, blauw en pijnlijk. Ik was er erg ziek van geworden (zeker een week tot 10 dagen). Maar wat ik zal zei, het verschilt heel erg. Als je er zeker van wilt zijn, kun je misschien beter je afspraak verzetten. Succes!

ik denk dat ik toch maar even de afspraak verzet,bedankt voor jullie advies!

Ik heb ze ook laten trekken, twee tegelijk. Heb er zelf persoonlijk helemaal geen last van gehad, ook niet toen de verdoving eruit trok (het was wel gevoelig natuurlijk).
Maar heb ook personen gezien die er gewoon paar dagen ziek van waren, verschilt dus per persoon.

Je afspraak verzetten lijkt me niet echt nodig. Dezelfde dag tegen de avond en de dag daarop ga je er veel last van hebben, maar daarna is de pijn alweer verdwenen.

Ik heb ze trouwens alle 4 tegelijk laten trekken.

Het verschilt heel erg inderdaad, ik zou het niet verzetten. Bij mij zijn er 2 getrokken. Bij de eerste werd het een beetje blauw maar de volgende dag ging het prima. Die ander is het ‘gat’ gaan ontsteken. Dat was zeker minder prettig, maar praten enzo ging nog wel prima :slightly_smiling_face:. Anders heb je altijd wel íets waardoor je het niet kunt laten doen.

ligt er helemaal aan doe de kies ligt!

Ik heb er één laten trekken bij de kaakchirurg. Ik was erg bang, maar het is me echt 200% meegevallen!
Heb niks gevoeld van de verdoving (ben nogal bang voor naalden, dus zag de bui al hangen) en ook niet van het verwijderen. Ik heb vervolgens gelijk m’n pijnstillers genomen en thuis een washandje met een ijsblok er in tegen m’n wang gehouden, ook al had ik nog geen pijn. Dat heeft denk ik wel geholpen, want ik heb er totaal geen last van gehad! Niks geen pijn, alleen met gapen verneem je het een beetje en m’n wang is ook helemaal niet dik geweest. Dus je zag er eigenlijk niks van, haha.
Dus ik zou zeggen dat het niks uitmaakt hoor! Maar dat zal ook per persoon verschillen denk ik.

Ik ben er twee keer een week echt heel erg ziek van geweest. Heb een week niet normaal voedsel kunnen eten en m’n wang was zo dik als een gek!

Sterkte namens mij dus :wink:!