verslaving help!

Die heb ik ook al helemaal gezien maar met dat was het 1 aflevering en weer een weekje wachten en niet stuk of 10 afleveringen per dag (A)

Ik zit nu heerlijk buiten in het zonnetje muziekje aan en een grote bak ijs!

On Topic: Zoek afleiding in andere dingen, desnoods als je geen genoeg ervan kan krijgen, doe daar wat leuks mee; ga afbeeldingen zoeken of praten op een forum daarover.

Guess you never cared about anything before, huh?
Serieus, ga iemand anders pesten.

Dit is best wel een veel voorkomend fenomeen, ik heb het ook altijd (kijk een serie altijd meteen zo veel mogelijk, en zodra het afgelopen is/ik moet wachten op nieuwe aflevering) een enorm leeg gevoel. Ik zou willen dat ik het aan je uit kon leggen, maar zo veel weet ik er zelf ook niet van. Ik kan alleen maar bedenken dat je door zo veel blootgesteld te worden aan een serie en de personages je daadwerkelijk om die wereld en (fictionele) mensen bent gaan geven, en het dus gewoon voelt alsof een vriend ofzo je in de steek laat zodra het is afgelopen.

dat is gewoon omdat je dan een beetje terecht komt in de wereld van die serie, allemaal leuke en spannende gebeurtenissen, mensen die je leert kennen…
Je moet gewoon leuke dingen doen in je eigen leven, je kanook de acteurs gaan volgen op twitter of via celeb-blogs ofzo, dan merk je ook dat die mensen maar een rol ‘spelen’ en zelf anders zijn.

En wie kan het weer niet laten om een botte reactie te plaatsen… :pensive:.

OT: Zoals al veel keer gezegd is, andere leuke dingen doen. (: Succes!

Zoek een nieuwe serie :’)
Maar ik heb dat ook altijd als ik teveel in een serie zit, en het gaat binnen een paar dagen vanzelf wel over.

^ Ja en dan, straks raak je daar weer verslaafd aan

Is het nou echt niet duidelijk dat dat een grapje is? Ik zette er niet voor niets een :’) smiley bij…

^ Stoermeisje hoor.

je moet dan gewoon niet 10 afleveringen per dag kijken (;