verslaving help!

Hee,

Ik ben de laatste tijd erg verslaafd aan de serie the vampire diaries. Ik heb in 2 weken tijd 2 seizoenen + de afl. van seizoen 3 gekeken. Sinds ik de laatste heb gezien voel ik me raar. Alsof er iets mist. Ik voel me daardoor heel de dag een beetje naar. Enig idee hoe ik hier vanaf kom?
:heart:

Ga andere leuke dingen doen zodat je niet meer de hele tijd aan the vampire diaries denkt.

geduld. gaat vanzelf weer weg. ga inderdaad andere dingen doen

Wat een aanstellerij.

Als je niks beters te zeggen hebt had je net zo goed niet kunnen reageren.

Gewoon andere dingen doen, bezig blijven met andere, leuke dingen.

Ik heb dat ook altijd. Dan vind ik een serie zo leuk dat ik het heel snel kijk en als het dan afgelopen is heb ik zo iets van meeeh T.T Idd een beetje een leeg gevoel. Maar dat ga ook weer over na een korte tijd :wink:

Jij reageert overal best wel bot hé? Het kan wel een tikkeltje aardiger.

On topic, misschien kan je andere series gaan volgen, of ander tijdverdrijf zoeken. Ga een middagje de stad in met je moeder, of vriendinnen. Of kijk een leuke andere film in de bioscoop :slightly_smiling_face:

Haha bedankt! Ik ga wel aan me huiswerk :cold_sweat:
Ok misschien is het een beetje aanstellerij maar ik zit er wel mee. En ik vraag om advies niet om commentaar

Ga lekker naar buiten !!
Dat doet een mens goed :slightly_smiling_face:

Ik snap het best wel haha! Ik had het ook na prison break wat ik echt heel veel had gekeken. Maar probeer een nieuwe serie te zoeken die je leuk vind en dan niet non stop kijken maar ook andere leuke dingen doen!

Haha dat is een goeie! (: Bedankt voor de tips

Ik begin jou een beetje zat te worden, altijd maar negatief commentaar.

Ik herken me er wel in, ik had dat ook met een bepaalde serie, ik kan daar dan altijd weken lang door geobsedeerd zijn (nu nog steeds) maar het is wel minder. Gaat wel over lijkt me.

Ga Pretty Little Liars kijken, dat is samen met The Vampire Diaries mijn favoriete series! :smiley:

andere series kijken ;p Ik heb dit ook met Lost gehad, maarja dat is gestopt dus dat is wel wat makkelijker.

Ik had in 2 dagen “new moon” van twilight uitgelezen. Daarna voelde ik me echt stom, toen ben ik “eclips” gaan kopen en toen het uit was voelde ik me zoals jou nu denk ik. Mijn advies is zeker geen nieuwe series ofzo beginnen kijken anders maak je mee wat je nu meemaakt, gewoon naar buiten gaan, afspreken met vrienden,… .

Kun jij nou serieus NOOIT iets aardigs zeggen? :’)