verslavend spel: Temple run!

Wie van jullie speelt het? Hoe ver ben je gekomen, ikzelf ben echt verslaafd maar helaas kom ik niet verder dan 4000 meter en nog wat

Voor de mensen die niet weten wat temple run is: Een spel voor op je telefoon, sinds kort ook voor Androidtelefoons ( was eerst alleen verkrijgbaar voor iPhones) oh en het ziet er zo uit;

http://static.product-reviews.net/wp-content/uploads/temple-run-gets-offical-release-date.jpg

Je moet zoveel mogelijk munten pakken, springen ergens onderdoor glijden enz enz ( met je touchscreen) en met die muntjes kan je dingen kopen waardoor je sneller aat, of dat niks je dood kan maken. Er zijn objectives, levels, bv ‘haal 750 muntjes ’ ren 5000 meetr’ enz enz. Dus ik zou zeggen, probeer uit! :stuck_out_tongue:

ik speel het en vind het helemaal geweldig haha! ben zo verslaafd :slightly_smiling_face: heb net weer even snel m’n iPad gepakt om het zo weer eventjes te spelen. Mijn langste run is 3.093m, ik kom gewoon niet verder hahaha!

ga hem even downloaden dan ga ik het even spelen!:stuck_out_tongue:

Haha ik was daar een tijd geleden helemaal verslaafd aan, toen had ik alle achievements gehaald behalve een van de laatste (zoveel miljoen punten) en toen ben ik ermee gestopt :’)

ik ben verslaafd!

Ik speel dat altijd op de Iphone van een vriendin XD

Ookal ben ik verschrikkelijk slecht in dit spel, het is zeker verslavend. :’)

Mijn record is 2.267.650 :’)
Echt te verslavend, haha

Dit is inderdaad zo verslavend, maar wel mega leuk!!
Mijn record is 3.562.666
En mijn langste run 13.936 meter.

Ik speel dit zoooo vaak :grinning:

ik ga dit spel ook maar is snel downloaden, haha

13.936 meter ?! hoe kom je zo verr

Ik ben er ook superslecht, echt heel erg. Over het algemeen ben ik goed in gamen, maar dit spel… Anyway, het is inderdaad nogal verslavend.

hihi net m’n record verbetert met 5.634m hihi :slightly_smiling_face: wist helemaal niet dat je van die dingetjes kon kopen in die store van die gele muntjes ;p

net een potje gespeeld, m’n record is nu 4783 meter! ben ondertussen wel 1x doodgegaan maar leefde weer omdat ik vleugels had :stuck_out_tongue:

mmm… even mn telefoon pakken om te downloaden :slightly_smiling_face:

1.540.000
ong. ik weet niet hoeveel het precies is

ff downloaden en uitproberen(:

Ik ga het nu downloaden!

Het downloaden duurt wel langer dan andere spelletjes, ik ben echt benieuwd C;

^ jaa dat was bij mij ook

Hen mn record verbeterd inmiddels, 6157 metr!

up