Verslavend(L)

[i]ik heb anderhalve maand geleden met mn eerste vriendje gekregen, na een maand heb ik het uitgemaakt:P naja, niet belangrijk, hier gaat het om: vriendjes vind ik best wel verslavend. Voor, tijdens en na mn vriendje kreeg ik altijd erg veel aandacht van jongens. Nu is er niemand en ik mis het best wel. ik wil gewoon een vriendje, snappen jullie?:wink: hebben jullie dit ook of ben ik zo raar?:slightly_smiling_face:

Xoxo[/i]

Ik ben niet jongensverslaafd, nee.

Not really :’)

Ik heb er geen last van.

heel leuk, tot ze je pijn doen en je ze gaat haten

Hell no. Ik zou echt koppijn for life krijgen. Soms moet jij jezelf gewoon die rust gunnen. Alhoewel ik wel kan begrijpen dat je er naar verlangt. Dus om even concreet te wezen: Nee, ik ben geen boys addict.

ja ik begrijp je wel, maar ik zou echt oppassen dat je niet wanhopig overkomt of zo

Totaaaaal geen last van.

ja jij bent zo raar

is het niet meer dat je gewoon houd van de aandacht van de jongens? zo komt het bij mij over namelijk. Maar nee dat heb ik niet.

Nee. Ik ben ook bijna nooit verliefd. Kan prima zonder.

uhm neee niet echt, aandacht is leuk, maar dan hoef ik er geen vriendje bij.

Ik vind het zo irritant als mensen enkel een vriendje willen omdat ze dan iemand hebben.
Zo komt je verhaal toch over.
Maakt niet uit wie het is voor ze.

Een vriendin van mij kreeg op haar 14e met jongen 1. Toen dat uitging meteen een week later met jongen 2 (was de reden dat het uitging met jongen 1), Vervolgens na 2 jaar ging ze vreemd met jongen 3, waar ze toen ook een relatie meekreeg, en nu is het uit en zit ze meteen met een volgende ‘in de flow’

Klinkt allemaal nogal sletterig enzo, maar het gaat erom dat het volgens mij juist goed is om na een relatie even single te zijn en een beetje rust in je leven en tijd voor jezelf. (zeker als het lange relaties zijn geweest)
Want zij is dus ook sinds haar 14e niet meer single geweest… (en is nu 17)

jaaaa! ik denk echt; kwil verlieft worden en vlinders in mn buik hebben enzo! dat is echt zo’n fijn gevoel, (:

jaaaa! ik denk echt; kwil verlieft worden en vlinders in mn buik hebben enzo! dat is echt zo’n fijn gevoel, (:

Mwah. Ik ben nu bijna anderhalf jaar samen met mijn vriend en ik moet er niet aan denken om vrijgezel te worden. Stel dat het uitgaat dan neem ik uiteraard niet de eerste de beste jongen, maar als ik dan weer snel verliefd ben zou ik er gewoon voor gaan. Ik vind het fijn om iemand te hebben op wie je terug kunt vallen, iemand die van je houdt.

Hm ik ken ook een paar mensen die altijd van de ene relatie recht in de andere stappen. Die vinden het echt drie keer niks om single te zijn en hebben echt iemand nodig. Ik wil na een relatie net rust, even op mezelf zijn, een vrijgezellenleven,… Maar denk dat het dus ook van persoon tot persoon afhangt.

mmm ik zou het zelf niet kunnen om van relatie naar relatie te springen, vandaar dat ik nu al meer als een jaar een relatie heb. en dat is dan ook mn eerste relatie, en ik hoop laatste. maar ik denk alssss het uit zou gaan dat ik toch echt zou balen… omdat ik dan gewoon liefde, en aandacht mis ofzo

geen last van. Geukkig.