verslag loverboys

ik ben bezig met een verslag over loverboys maar het enige wat ik niet kan vinden is. hoe was het vroeger geregeld
Om het probleem zegmaar op te lossen
ik hoop dat iemand mij kan helpen

xx

Volgens mij bestaat het idee van loverboys nog niet zo lang. Nouja, zulke types zijn er vroeger vast en zeker wel geweest, maar ik denk dat er niet echt over gepraat werd. Er werden vroeger ook vaak mensen misbruikt enzo, maar daar werd toen nog niet over gepraat. Dus ik denk dat er dan ook geen regelingen voor waren. Maar ik weet het ook niet zeker, succes nog!

Je beginpost is wat lastig te lezen, misschien een tip, ook voor in je verslag, om leestekens en interpunctie te gebruiken?

Er zijn ook opvanghuizen voor meiden die te maken hebben gehad met loverboys, misschien kun je daar eens iets over opzoeken of naar zo’n opvanghuis toegaan om vragen te stellen?

Je bedoelt hoe je het probleem Loverboys op moet lossen? Daarbij zou je bijvoorbeeld kunnen denken aan veel strengere regels aan de prostitutie. Ook zou je sites als hyves & facebook kunnen verbieden waar loverboys wel eens meisjes op benaderen. Nog iets anders is dat je misschien chatsites/chatrooms 18+ zou kunnen maken. (;

nee ik bedoel echt van wat ze er vroeger aan deden enzo want dat moet in het verslag staat op mijn blaadje hier maar ik kan het dus absoluut niet vinden :open_mouth: maar wel bedankt voor de hulp!

ohhhh… sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Nou vroeger had je wel kinderlokkers en ook wel gedwongen prostitutie (denk aan meisjes uit arme families die gedwongen werden de hoer te spelen). maar echt georganiseerde loverboys die tienermeisjes opwachtten enzo niet… het waren veelal pedofielen volgnsmij!

heey…

De loverboy die we kennen met cadeautjes en alles bestaat al lang niet meer… Tegenwoordig gaat t met veel geweld en bedreigingen. De term loverboy is ontstaan in 1995. Hiervoor werden deze mannen pooiers genoemd die hun meiden niet goed verzorgde of mishandelde. Mensenhandel is waar loverboys onder vallen. En mensenhandel bestaat al zo lang dat is een onderwerp van door de eeuwen heen. je kunt ook contact op nemen met mij via stoploverboys nu. Op t forum of via hyves voor vragen of voor meer informatie… liefs vlinder21

Er is een boek ‘Loverboys’ van Helen Vreeswijk waarin je heel veel te weten komt. Je leest het verhaal vanuit het meisje, maar ook hoe de politie de jongen probeert op te sporen e.d. Misschien moet je die eens lezen (:

Inderdaad, die loverboys met de cadeautjes kun je dus zien als de ‘oude’

Ik denk trouwens dat het vroeger wel bestond. Prostitutie, aanranding, scheidingen gebeurden toen ook al. Alles komt nu alleen veel meer uit omdat 1. de politie beter onderzoek kan doen en 2. niet alles meer gecontroleerd wordt door de kerk.

iedereen heel erg bedankt. ik heb het vandaag na gevraagd en het was vroeger nog niet zoals nu het is meer van deze tijd zoals xheart al zei heel erg bedankt.