Verslaafd ofzo

Hee,

ik ben een beetje ten einde raad. steeds als ik met een jongen ga, vind ik hem leuk maar hij mij niet.
Het is simpel gezegd om niet meer met iemand te gaan, maar dat kan ik niet. ik zou bamelijk best graag meer met een jongen willen dan 1 avondje zoenen, alleen het gaat altijd weer fout. Ik denk dat ik niet zonder een jongen kan.
Meer mensen die hier last van hebben of tips voor mij hebben? Ik moet namelijk ook zonder een jongen kunnen leven.

Misschien je instelling veranderen. Niet meteen een avond zoenen maar keurig gedragen en daarna meer kletsen

Ik dacht dat het ging over dat je denkt dat je vriend verslaafd is.

Maargoed wat kraplapje zegt. Niet meteen zoenen en alles maar gewoon eerst elkaar beter leren kennen.

okee dank jullie wel !

Een echte leuke jongen die jou ook ziet zitten komt niet zomaar aanwaaien, en als je het gaat pushen duurt het alleen maar langer.

Als je continu opzoek gaat kom je ‘hem’ waarschijnlijk toch niet tegen.

Ja, net zoals de meiden hierboven zeggen. Een relatie komt door tijd, aandacht, elkaar leren kennen. Een vervolgstap is dan zoenen en lichamelijk contact. Ik zou daar niet mee beginnen.

Het komt vanzelf, toevallig heb ik de jongdn waarmee ik ga wel leren kennen op de manier eerst zoenen dan pas echt leren kennen. Maar ik ken je gevoel heel goed! Heb er zelf ook vaak last van gehad. Deelde ook altijd mn nummer uit met hoop op meer. Op een gegevn moment ontmoette ik deze jongen, zoende hem en dacht op de terug weg naar huis alleen maar waarom deed ik dat eigenlijk zo leuk was het niet… En nu ben ik smoor en hij ook

I know your struggle…
Ik was het ook altijd zat om alleen te zijn, en kwam ik een leuke jongen tegen… Nou laten we maar zwijgen erover…

Hoe moeilijk het ook is, probeer om je er niet mee bezig te houden… (ja zegt iedereen en zelfs ik geloof 't nog niet echt). Richt je op andere dingen zoals school en hobby’s, of vriendinnen!

En probeer indd een andere instelling aan te nemen door bijvoorbeeld niet (gelijk) met een jongen te zoenen… Dan wordt het ‘‘verliefdsheid moment’’ ook specialer en een zoen ook!