verslaafd aan tv kijken op de computer

ik ben dus echt verslaafd aan tv kijken op de computer
alle seizoenen van gooische vrouwen op youtube
afleveringen van onm van 3 weken terug toen het nog op tv was
en veel meeeer (:
volgensmij is uitzendinggemist mijn meest bezochte pagina

maaargoed ik ging m’n kamer gezellig maken, en toen ontdekte ik de radio (:
en toen dacht ik: radio is veel chiller

hahah en ik denk elke keer ik moet gewoon niet zoveel meer computeren, maar toch doe ik het elke keer weeer

meer mensen?

Dat heb ik ook.
En dan heb je nog hele erge verveling…

haha ja dat denk ik ook…
maarja het is ten slotte vakantie en dan heb je veel vrije tijd :stuck_out_tongue:

waarom maak je 2 topics?

mag dat niet?

Daar heb je niets aan, want 1 topic is genoeg :wink:

Ik zit heel vaak op de computer en kijk belachelijk veel tv, maar als de stroom bijv. is uitgevallen, kan ik me net zo goed vermaken met puzzelen en lezen. [en eten… :O]

haha ja dat heb ik ook, als ik bijv op vakantie ben mis het het helemaal niet echt
maar dan kom ik thuis en begin ik er toch gelijk mee

idd xD

Hmm ik heb soms wel van die dagen dat ik alleen maar op de computer zit. :’) Maar ik heb ook wel eens dat ik een hele dag alleen maar aan het lezen of muziek maken ben :slightly_smiling_face: en ik heb van die beldagen, haha. Dat ik geen zin heb om de deur uit te gaan maar wel heel de dag met vriend(inn)en aan de telefoon hang. :stuck_out_tongue: hé maar gooische vrouwen op youtube, dat is toch helemaal
geen goed beeld? ik heb trouwens wel echt een verslaving daaraan heb alle seizoenen op dvd :slightly_smiling_face:

haha ja soms zit ik ook wel hele dagen achter mn pc, gewoon omdat ik me verveel en eigenlijk niks wil doen. maar ik vermaak me ook prima zonder pc :pensive:

Ik werk hele dagen en dan zit ik savonds tot keilaat nog op de pc omdat dat mijn 2e verslaving is haha ><