Verslaafd aan onveilige seks!

Ik ben verslaafd aan onveilige seks, als je eenmaal van de verboden appel geproefd hebt wil je alleen nog maar appelsap spuiten!
Mijn hele leven draait alleen nog maar om met zoveel mogelijk meisjes naar bed te gaan en diep in hun kutje klaar te komen. Sommige meiden willen per se met condoom maar dan werkt het het beste als je wat force gebruikt en hem er toch in steekt en eerst zegt alleen de tip en dan alsnog doorrammen. Ze gaan het vanzelf geil vinden want diep van binnen willen ze niets liever dan lekker volgespoten worden met een heerlijke lading zaad.

Een andere methode die ik graag gebruik is om over te gaan op doggystyle en dan aan haar haar trekken en haar op haar kont slaan zodat ze is afgeleid en dan de condoom afrollen zodat hij tijdens het pompen vanzelf afglijdt of helemaal af te doen.

Maar de meiden waarbij het meteen zonder kan vind ik wel het beste. De spanning van of ze wel SOA vrij is en of ze de pil slikt windt me enorm op. Niets is beter dan seks met een meisje dat keer op keer smeekt dat je diep in haar klaarkomt terwijl het zaad van de vorige keer langs haar kont uit haar kutje druipt! De gedachte aan saaie seks met een condoom om kan me amper geil maken, maar als ik het tegen haar verwachting in toch er in krijg juist dubbel zo hard. Diep van binnen wil ik gewoon zoveel mogelijk meiden zwanger maken.

Ik post dit niet om moraalridders op mijn dak te krijgen dat dit onveilig is of slecht voor de vrouwen. Ik ken de risico’s en die vallen wel mee dus ik loop ze graag. En de meeste meiden vinden het juist geweldig om zo gedomineerd te worden ‘in the heat of the moment’. Juist door die moralisten gaan ze achteraf twijfelen en schaamte voelen terwijl ze zich hebben blootgegeven aan hun diepste instincten.

Ik ben vooral op zoek naar tips hoe ik zo effectief mogelijk meiden zwanger kan maken die per se met condoom willen. En het meest nog naar meiden die dit met mij willen doen en plaatsen waar ik zulke meiden kan vinden.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Stoer.

Ga alsjeblieft een psychiater zoeken psyco.

zoek een echte hobby, en dan bedoel ik niet girlscenevolspammenmetverhalendiejongemeisjesnietwillenlezen. viezerik

plus, ik hoop echt dat jij zwanger word, of je mannetje erafvalt.

Ik vind dit ten eerste echt gewoon ZIEK triest ofzo. ten tweede, dit is een meiden forum. Ten derde dit soort topics horen bij seks enzo.

Ga eens in een ander forum trollen.

Waarom krijg ik bij het lezen van deze tekst het gevoel dat jij een gefrustreerde maagd bent die gewoon zijn fantasietjes op een meisjesforum uit?

hahahaha wtf ik ga echt stuk :") wat ben jij een zielig persoon.