verslaafd aan facebook

Hoi hoi,

Ik heb een probleempje.
Ik ben echt verslaafd aan facebook. Ik kan gewoon niet meer zonder facebook. Ik wil er graag iets aan doen, maar ik wil niet mijn account verwijderen want ik heb er niks tegen dat ik 10 minuutjes op facebook zit, maar ik zit er uren op.

Ik heb geen reacties nodig dat hier al een topic over bestaat

Wat kan je in godsnaam uren op facebook doen? XD Na 5 minuutjes heb ik alles altijd wel gezien. :stuck_out_tongue:

Of bedoel je de spelletjes ofzo? anders moet je die gewoon verwijderen (:

Ik heb mijn facebook na 5 minuutjes ook helemaal bekeken, maar ik praat vaak met vrienden en ondertussen zit ik op youtube.

en ik speel geen enkel spelletje op facebook :grin:

Denk na wat je uren op fb doet? Reageren op foto’s? Op de chat? Denk na “Kan ik een paar daagjes zonder?” Laat anders een vriendin je wachtwoord veranderen. Eenmaal verandert kan alleen zij er nog op en ben jij verplicht niet meer op fb te zitten. :slightly_smiling_face:

Dat van dat wachtwoord is misschien wel een goed idee, maar als mijn vriendin nu slechte dingen op mijn facebook zet? Ik zie mijn vriendin dat niet meteen doen, maar je weet maar nooit!

Neem een vriendin die je écht vertrouwt. :slightly_smiling_face:

Je moeder dan?

haha daar had ik ook een tijdje last van. Toen heb ik een regel gemaakt waarbij ik zeg maar hooguit 2 uur op fb zit. En dat verdeelde ik dan over de dag, bijv uurtje in de ochtend en uurtje in de avond en soms 2 uurtjes in de avond omdat het dan gezelliger is (:

2uur per dag is nog altijd veel.

Maar euhm, als je je wachtwoord veranderd, krijg je dan geen e-mail met je nieuwe wachtwoord in? Want op mijn mail kan ik dan nog wel

als je een paar uur per dag gewend bent niet (:

Zorg dat je vriendin je email doorstuurt en het dan op jouw mail verwijderd, en anders weet ik het echt niet… sorry

Ik ga dat proberen :grin: