versiertrucs en tips...

hoii!!
wat is volgens jullie de beste versiertruc?
en wat werkt absoluut niet?
wat hebben jullie al eens gaan enzo?

ik moet toegeve dat ik hier nix van bak dus ik heb jullie hulp echt nodig!! :flushed:

lachen en kijken en blozen helpt bij mij :grinning:
en wat niet werkt, ehm aanstellerig gedrag en gillen en hard praten waar hij bij is!

dus dat moet je echt niet doen deed ik vroeger iedereen vond me dom xD

Hmm, ik heb wel iets wat je NOOIT moet zegge xD Het klinkt net alsof je het van internet hebt als je dit zegt

Is jouw vader een dief ? Dat meisje antwoord dan, nee, hoezo ? Dan zeg je van , Nou, je vader heeft allen sterren uit de hemel gestolen en in jou ogen gestopt

Misschien is het wel leuk om te zeggen, maar ik vind het nogal ¨ nep :stuck_out_tongue: ¨ Alsof het van internet is

op je best voelen
jongens vallen op mijn blijheid [H]

een leuk gesprek beginnen… lief lachen enzo
nooit doen: idd overdreven gaan doen (gillen en shit). teveel gaan staren. De hele avond naast m zitten (als je al contact heb) je kan beter af en toe ook even met je vrienden/vriendinnen praten anders lijk je zo een wanhopige stalker :wink:

of bijv in het zwembad
er gewoon naast gaan zitten en een beetje oogcontact maken x]

DOEN :stuck_out_tongue:

• je mooiste, vrolijkste blik opzetten
  • lachen met vriendinnen ofzo
  • oogcontact maken en dan lief lachen
    - look like an angel

NIET DOEN

• zoals al is gezegt gillen, hard praten, staren
  • overdreven doen bij je vriendinnen
  • heel hard lachen ( is meestal niet zo charmant )
  • hele tijd aan je haar frummelen
  • je make-up belangerijker vinden

good luck!

Bij mij gaat het altijd vanzelf… ik weet niet wat ik precies doe maar als ik een leuke jongen zie begin ik automatisch te flirten. :stuck_out_tongue:

dankj maar wat als het niej lukt oogcontact te maken, :expressionless: )

:Pheb je gelijk in!! het klinkt lief als je het leest maar om het te zegge,neeej:P ben trouwen seen meisje dus zou het ook niet helemaal kloppen:P

Dit komt even in me op …
en jongen van vakantie (die overigens FACKINGSUPERMEGALEKKER was)
die keek me hele tijd aan en ik keek hem dan aan en dan ging die lachen en toen ging ik lachen en toen wou ik hoi zeggen maar durfde het niet :l en toen ging dieweg, zo jammer, ik kan hem niet uit me hoofd krijgen

Doen:

• Lief, leuk naar 'm lachen.
  • Af en toe stiekem naar 'm kijken.
  • Hem een compliment geven ( bijv: wat heb je 'n leuk blousje aan! (: )
  • Gewoon lekker jezelf zijn!

Niet doen:

• Overdreven gaan lachen, praten idd!
  • Steeds maar aan je haar zitten, dan lijkt 't net alsof je je niet op je gemak voelt.
  • Te veel naar m kijken, dat gaat hij vervelend vinden.

Succes!

een beetje plagen werkt vaak ook wel
maar niet gemeen wel met een lach zegmaar

hee feeeling down_ dat had k ook preciees. en dan stiekem nr hem kijke lachte die terug ;p
en toen ging die weg was ech jammeer

okej da lijkt me wel te doen:p

als ik een leuke jonge zie dan kijk ik maar niet te lang en heel opvallend. maar als hij kijkt moet je snel weg kijken.

ik weet niet of het echt werkt want bij mij nog niet maar hoorde het van een vriendin.
ham nog nooit een vriendje gehad of iemand die op me was.
hoe erg

Plagen & Flirten.
Lukte bij mij deze zomer (a)

Upp!

Ik heb een keer een boekje gekocht voor 1 euro op de markt dat : “Flirttips” heet :grinning:.
Ik weet niet waaarom ik het kocht maar t was best handig
Okee hier heb je niks aan hè [a] ?

haha wat stond er allemaal in voor tips? :slightly_smiling_face: