versiertrucjes

Heeeejjj girlsceners,
ik ben hier nog nieuw dus ik weet niet of er al zo’n topic bestaat.
Ik heb dus een enorme crush op iemand en wil die graag versieren, mijn vriendin kwam met de tip dat als we via sms spreken dat ik echt heel lief moest zijn. Hebben jullie misschien tips hoe ik lief kan doen via sms, w’app, fb, enzo?? en ook andere versiertrucs zijn zeer welkom

Hopelijk kunnen jullie me helpen xx

Hou gesprekken met van die grappige zinnetjes die ook flirterig bedoeld zouden kunnen zijn, met van die knipoog smileys erachter :sunglasses:

Slaaplekker/Goedemorgen-berichtjes doen het altijd wel goed. En inderdaad subtiel flirtige dingen zeggen met (; erachter. Verder gewoon jezelf blijven, als hij je leuk vindt merk je dat snel genoeg.

Dat je nieuw bent, betekent niet dat je niet kan zoeken
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/deel-hier-je-flirtchant-moves-297695.0.html

Dankjulliewel, dat ik al zo heel flirterig en grappig tegelijk. Zijn er misschien nog andere manieren?? En heb nog een vraagje: wat is het beste manier om hard to get te spelen? Deze jongen houdt er namelijk van als een meisje hard to get speelt.

Zie de link dan kan je het daar vragen.

Dat ik nieuw ben betekent misschien wel dat ik niet weet hoe ik kan zoeken naar topics. En het is echt niet het einde van de wereld als er meerdere topics zijn over hetzelfde onderwerp. Toch bedankt voor je reactie en de moeite om de link te sturen :slightly_smiling_face:

Ik heb het gezien, dankje x

Je weet hoe je een topic aan moet maken, dan weet je ook wel hoe je kan zoeken?
En aangezien ik al genoeg ervaring op girlscene heb en jij niet als nieuweling, zeg ik je dit omdat er wekelijks 3 topics over aan worden gemaakt.
alsjeblieft.

gewoon knipoog en baaaammm ze komen. nee grapje.

Lieve schat, het is niet omdat ik een topic kan aanmaken dat ik dan ook automatisch weet hoe ik kan zoeken naar topics enzo, en proficiat met je ervaring :slightly_smiling_face:

hahaha knipoog doe ik heel vaak

Waar heb jij opeens last van, je doet gelijk alsof je de girlscenequeen bent :grinning_face_with_smiling_eyes:
Het lijkt me toch logisch dat je wel even de pagina’s daarvoor kan doornemen he? Dat kan zelf mijn 8-jarige nichtje.
En wat nou proficiat met je ervaring? Ik geef dat alleen maar aan omdat er al zoveel topics zijn hoor.

grafwijf

Gewoon jezelf zijn en smileys gebruiken :wink:

jaa deze:
:sex: :heart_eyes_cat:

Mensen doe ff normaal,

Heey! de 1e stap is om te kijken of hij je echt leuk vindt… ik spreek uit eigen ervaring: Ik was erg verliefd op een gast, en ik wist 100% zeker dat hij verliefd op me was en nu realisseer ik me dat het vriendschappelijk bedoelt was…
ik heb nu dus #liefdesverdriet.
Maar ff on-topic: Misschien kun je een gesprekje starten en verder praten over zijn persoonlijke leven en misschien kun je dan iets vragen als: ‘‘Ben je single?, ik denk het niet maarja.’’ …en dan wacht je op zijn antwoord en als hij idd single is, dan kun je je 100% inzetten voor hem.
Nu de versiertrucs:

1. Knipoog (die wist je al)
  2. Probeer oogcontact met hem te maken
  3. Help hem als je ziet dat hij ergens druk mee bezig is, bijv. huiswerk
  4. Als je hem ziet, heel lief glimlachen of groeten.
  5. Probeer meer met hem om te gaan. maar ga niet elke pauze bij hem staan want misschien vindt hij dat irritant, en zo raak je je vriedinnen misschien kwijt.
  6. Als er een ongemakkelijke stilte valt tijdens een gesprek, sluit het dan af door bijv. ‘‘Ik ga maar weer eens, ik spreek je later’’ te zeggen.
  7. Een HEEL belangrijke: WEES JEZELF!!! ga niet heel de tijd lachen, of heel raar doen (uit eigen ervaring :dry: )
  8. De rest komt vanzelf!

Ik hoop dat je wat aan mijn lange lap tekst hebt, en ik hoop dat je gelukkig wordt met je Crush =)

de oude geeuwtruc :slightly_smiling_face:

Allee meid, doe is ff normaal wil je? Ik wist niet dat er al een topic hierover bestond en dus heb ik een nieuwe geopend, is dat nu echt zo erg? :hammer:

ik heb het gevoel alsof mijn lap tekst versiertrucs niet gewaardeerd wordt…=(

ooh danjewel, heel lief van je om de tijd te nemen en zo’n lange tekst te typen om me te helpen. Tuurlijk heb ik er wat aan, heel veel zelfs. Deze tips lijken me heel goed en ik ga ze zeker allemaal proberen. Veel sterkte met je liefdesverdriet! Je komt wel iemand tegen die van je houdt als jij van hem.
Ps: hij is single :upside_down_face: hahah