Versiertrics en trucs.

Geen idee over al een keer een topic is gestart met dit onderwerp maar dan sluiten we hem gewoon

Stel jij ziet een jongen zitten die uit gaat in een kroeg bij jou in het dorp (dorp=roddelen). Maar bij deze jongen heb je een voor gevoel dat je écht kans maakt. En jij durft hem wel aan te spreken, HOE zou jij hem dan aanspreken. Wat is je openingszin en waar ga je over praten.
Of ga jij bijv. eerst naar hem lachen en kijken of afwachten of hij op je af komt. Daar zit natuurlijk kans bij dat hij dat niet doet (verlegen, etc.) Wat is dan je plan B ?

Oh en spreken jullie trouwens hunks in de trein aan? Waar je even een babbeltje mee gaat maken. Daar had ik vandaag ook gepraat in de klas erg leuk onderwerp en dan kan je zien dat er zoveel verschillende opties zijn he! Erg leuk

Nou ik ben benieuwd!

up voor dit topic. :slightly_smiling_face:

ik zou eerst even lachen en dan gwn met hem gaan praten.
Gebruik geen openingszin das zo dom! Zo’n sukkeltje bij carnaval ook eerst zegt ie; ken ik jou niet ergens van? Ik vind dat altijd zo stom he :stuck_out_tongue: Ik negeer en loop dan altijd gewoon door.
Misschien kan je gewoon heey zeggen en hem complimenteren en dan gwn daar in de buurt blijven staan ofzo, en als ie jou wel ziet staan begint ie vast wel tegen je te praten.

In de trein zou ik niet zo snel doen, je kan er miss. naast gaan zitten en ook gewoon heey zeggen. Zie je vanzelf wel of het tot een gesprek leidt :stuck_out_tongue:

Dit kan je bijv. zeggen…:wink:

1. Ik heb nog maar even voor ik naar huis moet, maak jij d’r wat moois van?

2. Zie ik het goed, wil je met me zoenen?

3. Ik wilde je gisteren nog bellen, maar ik wist je naam niet meer toen ik 06-8008 belde, hoe was het ook al weer?

4. Wauw als jij geen model bent met dat hoofd van jou dan weet ik het niet meer!

5. Als ik zeg dat ik nog nooit zo’n fantastisch en soepel lijf heb gezien, wil je dan met me dansen?

6. Ren je in voor een spelletje tong-worstelen?

7. Is je verkering al uit of moet je dat nu nog maar even snel doen, voor ik het je vraag?

8. Vandaag bij mij en morgen bij jou huiswerk maken?

9. Ik kijk al de hele dag naar je, nu ga ik je mee uit vragen!

10. Heb ik iets aan mijn ogen, of sta je al de hele pauze naar me te kijken?

11. Wil je over een paar weken tegen je vrienden kunnen zeggen dat je mijn ex bent geweest?

12. Zullen we naar de Titanic gaan kijken’? Ik hoor dat hij zo romantisch is! Nee, ik ga echt niet voor Leonardo erheen!

13. Je hoeft niet meer verder te zoeken op het schoolplein, want ik sta hier voor je!

14. Vind je het een leuk idee dat ik jou wel zie zitten?

15. Ik word nogal snel rood en begin dan te stotteren, kun jij het gesprek niet beginnen?

16. Mag ik even met je praten, nee ik ga je niet mee uit vragen!

17. Nou als er voor jou niet 1 leuke tip bij staat dan weten wij het ook niet meer!

Nog meer tip$…=D

drink niet teveel, want als je bezopen bent kun je nog welleens dingen doen waar je later spijt van krijgt…

dring nooit teveel aan, als iemand nee zegt respecteer dat dan!
wijs niet en ga ook niet staan staren!

praat nooit negatief over je exen en al helemaal niet in het begin!

kijk niet naar ander girls of boys als je met iemand in gesprek bent.
roddel niet als hij/zij over een ander lult, dan doe hij/zij dat straks ook misschien over jou

glimlach! dat betekent dat je open staat voor een vriendelijke reactie!
het verandert je stemming ook in een aardige, fijne houding!

het belangrijkste is natuurlijk de eerste indruk! dus verknal die alsjeblieft niet! soms kan je het dan wel vergeten, maar als je geluk hebt, valt het nog een keer te proberen!

luister naar je stem, als je een hoge piepstem hebt veraad dat angst en verlegenheid, dus luister naar je stem en probeer zo rustig en normaal mogelijk over te komen.

kleed je uitnodigend, niet te ordinair!
gewoon verzorgd, en een beetje uitdagend.

probeer recht te lopen, buik in borst vooruit! dat betekent dat je aanwezig en zelfverzekerd bent.

moeilijk he die openingszinnen? je kunt het beste een complimentje maken, dan breekt het ijs wel!

luister naar jongens, dat vindt hij leuk en dan vindt ie je wel interessant, behalve als die slap uit z’n nek begint te lullen dan moet je maken dat je wegkomt!

een oude truc! laat iets op de grond vallen en degene die het oppakt krijgt van jou je liefste glimlach en je bent in gesprek!

wat een leuk t-shirt(als openingszin)kan het begin zijn van een leuke verkering!(of niet…)

leer vreemden aanspreken, hoe meer je dat doet des te sneller durf je iemand aan te spreken waarmee je een kort praatje maakt!

als je wil weten of iemand gek op je is, ga dan even weg en geef hem het glas, kom je terug en hij heeft je glas nog steeds vast dan vindt ie je vast wel leuk!(deden ze vroeger…of het nu nog helpt)
val jij op sport- type’s? nou waar vind je die? op een voetbalveld bijvoorbeeld, bedenk waar het type dat jij leuk vindt zou kunnen zijn en ga er heen!

als je alleen uitgaat spreken ze je eerder aan, het betekent ook meestal dat je single bent, en je hebt hem zo te pakken!
wees zelfverzekerd, ook weer niet te want dan kom je weer arrogant over, als je zelfvertrouwen hebt, straal je dat uit, en dat maakt je weer aantrekkelijk!

haha hopelijk hebben jullie er wat aaaaaan! :flushed:

Mijn god. Ik heb alleen de eerste gelezen maar jezus, wat dom. Haha sorry hoor, maar dan wil je alleen maar een potje lopen tongen met een onbekend iemand?

uh, ik heb deze tips ook maar van internet hoor.

en lig niet te zijken .