Versieren..?

?

Wel, hij is zeker niet ongeintreseert dan, da’s al iets :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue: . ik ben nogal verlegen. en vind mezelf niet echt superknap en durf nooit iets tegen hem te zeggen. en met volgende feest wil ik met hem dansen. maar

1. ik durf het niet te vragen.
  2. me vriendinnen zijn er ook nog en ik wil niet in me eentje naar hem toe te gaan.
  3. hij loopt altijd met zijn vrienden mee.

umm, uitgaan… gewoon gezellig hebben, en als er dan een leuke jongen langsloopt ofso moet je even oogcontact maken en glimlachen… dan ga je gewoon weer verder waarmee je bezig was, als je hem nog een keer tegenkomt doe je hetzelfde en als het goed is herkent hij je dan. uit z’n reactie kan je dan wel kijken of tie je een beetje leuk vind en dan ga je met hem dansen, en dan komt het vanzelf allemaal wel

Dat doe ik ook bij een jongen die ik leuk vind, maar hij vat het dan verkeerd op en zegt dan: wtf, wat is er?! Dat heeft hij echt nóóit door <_<,

ik durf zijn nummer niet te vragen. en ik wil het hem vertellen maar heb samen een geheim met een ander meisje maar die wil het niet.
ik durf het niet. en weet niet wat ik moet doen:(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]hij vind me irritant hoor ik. en hij vind mijn gesprekken niet boeiend. vind het helemaal nie tleuk. maar vind hem nog steeds leuk. wa moet ik doen? :frowning_face: durf niet meer met hem te praten omdat ik niet wil dat hij me nog dommer vind. hoe kan ik een boeiend gesprek met hem voeren zonder dat hij me irritant vind?

Oeeei, dasnooit leuk om te horen. Maar weetje iets van de dingen die hij leukvind? Begin daar eens over, misschien krijg je dan wel een heel lulverhaal over vanalles en nogwat.

omfg ik ben zó slecht in flirten en die shit.
De enige keer hoe ik ooit een jongen had gescoord, was éxtra grappig doen in mijn vriendegroepje en het ene grappige verhaal na het andere vertellen. Hij stond er toen toevallig bij, nou toen had ik zijn aandacht wel gegrepen en bleef die me maar opzoeken. (na twee weken zoene, afspreken, was het voorbij xD)

anyway, ik vind altijd héél veel jongens op het zelfde moment leuk. Dan heb ik altijd nog wel een reserve voor als het mis gaat zeg maar x) ff kijken op het moment zijn het er; R, N, J, oh 3 dus.

Maar het is echt een drama.

R die wil totaal geen contact met mij lijkt het. Een keer begon ik een gesprek met hem maar hij was heel kortaf en liep weg. Vervolgens is hij wel heel aardig en lief tegen andere meisjes. Door ze bij hem achterop te laten zitten en naast hun in de les te gaan zitten. Maar soms gaat hij wel ineens naast me staan. Net alsof hij een gesprek wil beginnen maar dat dan niet durft. Zo zie ik het dan weer. Maar volgens mij heeft hij niet bepaald interesse.

N is super druk. Weinig mensen mogen hem. Hij gaat ook altijd dichtbij me staan net alsof die wat wil zeggen. Maar dat vervolgens niet doet. Verder heb ik nooit met hem gepraat. Ik durf dat niet x) hij is nogal intimiderend.

J is volgens mij als 17 dus dat is nog moeilijker om te bereiken voor mij x) Want ik heb dus zowieso geen lessen met hem. Ik vind hem alleen super knap en schattig. Een keertje zat hij buiten op het plein en ik zat binnen in de mediatheek met een vriendin te werken aan een of ander verslag. Maar ik zat álleen maar naar die jongen te kijken. En hij keek me telkens aan en dan weer weg. En dan weet terug kijken. En ik bleef hem gewoon aanstaren volgens mij met een nogal boos gezicht xD Maar ik durfde niet te glimlachen xD Dan ben ik bang dat hij me heel arogant afwijst ofzo. Maar hij werd heel zenuwachtig van mij volgens mij. Wel ging die opstaan en een beetje uitsloverig doen leek het. Hij is echt knaaaap.

Mijnvraag is: Zijn deze jongens geintresseerd in mij? Hoe kom ik daar achter op een beetje sneaky manier? Hoe moet ik ze met flirten?

uitgebreide tips alsjebliefftttt !!!

whahaha !! x’D Sorry, maar dat vond k zoo grappig. K doe dat zelf namelijk ook altijd xD Maar sorry, k heb geen tips voor je, ik ben zelf ook namelijk een ramp in flirten. xD

haha okee x]

K vind ook altijd veel jongens op hetzelfde moment leuk :angel:
Maar word tog nooit iets…
Nu is er maar 1 :smiling_face_with_three_hearts:
Ghehehehe xD

Ik flirt door veel oogcontact en later een keer hooi ze zeggen of so…
Ma ik klink vaak vet arrogant als ik hoi zeg xD komt omdat ik dan facking zenuwachtig ofso ben :stuck_out_tongue: errrug :pensive:

ik wou dat ik een aangeboren talent van flirten had :stuck_out_tongue:

dt heb ik oowk:(…
& ik ben goed met die vriendinnetje :V + ik zie hun elke x praten etc…
+ die jonge weet dt ik op hem ben:V… ++ onze zussen waren vroeger bf’s dus zijn zus kent mij heeel goed… Toen ik klein was ging ik met diegene altijd spelen ;o!!

lekkerzeg :wink:

haha, als hij je al kent: oogcontact, Glimlachen en weglopen en nog 1x omkijken, Na 2 minuten staat ie vast wel naast je als die je ziet zitten :slightly_smiling_face:

en ja oogcontact, glimlachen, en je mooi voelen, dat vind ie jou ook sneller mooi. :slightly_smiling_face:

Meer …