Versieren..?

Hoe versier je een jongen? wat is nu de beste manier?

Héél veel oogcontact maken en wat lachen enzo…
En dan op die jongen in kwestie afstappen en hoi zeggen ofzo…
Er rolt dan vanzelf wel een gesprek uit;)
Suc6

xX Moon ^^

OOGCONTACT!
veel lachen
zelfvertrouwen hebben ( niet te veel dat word arrogant!)
vrolijk zijn
naar hem kijken
op hem afstappen als je dat durft

Vooral oogcontact, en als je bijvoorbeeld op school vaak oogcontact heb gehad, een keer hoi zeggen. En dan een gesprek beginnen, en de rest komt vanzelf :wink:

jep oogcontact,
ik maakte eerst echt suuuperlang de hele tijd oogcontact met een jongen, en toen begon hy een paar ik te lachen en ik terug lachen enzo toen ben ik via via achter zijn msn gekomen en nu heb ik al 2 keer op school ff met hem gepraat en ga met hem afspreken

dus oogcontact is echt dé versieer truc echt i (L) ogen hoor:P zo kan je precies zien of iemand je wel ziet zitten toch

Maar wat als je de jongens al best goed kent en hij bij je in de klas zit ?? :stuck_out_tongue:
:wink: Xx

Lief glimlachen.

En als je naar een flirt wat te lang gekeken hebt waardoor het nogal veel mensen opviel valt dat dan nog te redden? [Aaaaa] haha!

Aan een plukje haar draaien, veel bij hem in de buurt komen (niet opvallend ofcours), oogcontact maken.

upje :blush:

Men gaat naar de hema
men kope slingers, het liefst met veel roze en hartjes
men neme de slingers
men versieren de jongen.

x’D

Haha xD

Ik ben ook verliefd’:blush:
ik kijk wel naar hem, alleen hij kijkt niet naar mij -.-’

dus, what to do?

Heb ik ook gehad. Ik ging veel in zn buurt staan nzo en na ff merkte hij me op en probeerde ik nog regelmatig oogcontact te make en af en toe 'ns een glimlach nzo. Mr bleek hij al n lief te hebbe:(

Woooh, zekerkut :l

Díe ga ik uitproberen, kijken of ie werkt :'D

en hoe versier je nou een jongen in de disco ? zodatie bijvoorbeeld met je gaat dansen :flushed:

Ik heb nu gewoon al een paar maanden een ‘flirt’, eerst was het echt leuk alleen toen kwamen mijn vriendinnen erachter en toen verwachtte ze ineens dat ik dingen ging ondernemen… ik weet het nu niet meer, een vrijblijvende ‘flirt’ is toch wel gewoon leuk maar iets meer is natuurlijk ook leuk *hmmm…*

Lachen en kijken, gesprekjes voeren, werkt bijna altijd

hoe orgineel *GAAP* net als dit topic btw.
XD

gewoon oogcontact maken en postiviteit uitstralen,
dus blij zijn, laten zien dat je je vermaakt.

op schoolfeest heb ik misschien 5 tot 10 seconden in zijn ogen gekeken. en hij in de mijne. als hij lang blijft kijken . is hij dan geintereseerd?