Versierd worden

Hee, ik kon hier nog geen topic over vinden dus vandaar! Afgelopen zaterdag was ik uit met wat vriendinnen… Niks bijzonders maar toen kwam er een jongen naar me toe en het ging zo:
Hij: Hey, ik ken een raadsel (had 'n glimlach op z’n gezicht)
Ik: Nou laat maar horen (zei ik geïnteresseerd)
Hij: Het is doof en het wil met je naar bed?
Ik: Uhh, (dacht zo’n 6 seconde na) weetikniet?xD
Hij: Watzegje?
Ik: Weetikniet!
Hij: Ik kan je niet horen!?!

Haha, het duurde even voordat ik hem doorhad! Uiteindelijk is het bij een kort gesprekje gebleven. xD

Ik vroeg me af hoe jullie wel eens zijn versiert? Hoeft niet persé met een openingszin te zijn. (normaal vind openingszinnen zoo stom, maar hij bracht het héél leuk!)

Hahah, die is flauw ;p
Maar ik word nooit versierd met zulk soort dingen, gelukkig. ;p

hahaha, wtf als iemand naar mij toe zou komen met dit zou ik hem echt uitlachen:p
maar weet eigenlijk niet hoe jongens gesprek tegen mij beginnen… iig niet met slechte openingszinnen…
wel pas in de trein, ging ik zitten zegt zo’n jonge: ‘kom er maar lekker bij zitten, hoe meer zielen hoe meer vreugd’… hahahaha

-

haha die is leuk :slightly_smiling_face:
maar wel echt een afknapper hoor!

maar ik heb dat soort dingen nog nooit echt gehad

Ik word nooit op zo’n manier versierd, meestal is het random gesprek

Een keer zei een jongen ‘Hee, je shirt klopt niet!’ en hij draaide me helemaal om enzo (ik heb een shirt dat van de voorkant roze is en nogwat en de achterkant is zwartwit gestreept) waarna hij zijn arm om mij liet, maar ik vond hem niks dus ik ontweek hem maar. xD

Verder word ik niet versierd hoor, ze vragen gewoon mijn naam en op welke school ik zit etc etc.

Twee jongens kwamen naar mij toe; ‘Wij komen uit ‘rijke buurt’ en ik heb een zwembad!’

Uhh via ping allemaal lieve dingen.
Hahahah toen hebben we een tijdje met elkaar gezeten.
Kusjes , knuffels
Alleen hij maakte het op 1 avond ineens ‘ZOMAAR’ uit.
Ben er kapot van want hij praat ook niet meer tegen me .
Het was ook te mooi om waar te zyn.

xoxo

“oh wat heb jij een leuke kledingstijl”
zo slecht -.-

haha m’n vriend heeft me versierd door totaal Niet serieus tegen me te doen, waardoor ik niet zeker wist of hij nou serieus was of niet. dat deed ik dus ook bij hem :’)

Heb het ooit gehad met uitgaan. Ik was met een vriendin en we hadden al tijdje oogcontact met twee jongens. Na een tijdje stonden we te kletsen, hij seinde (wat ik niet mocht zien, geloof ik) met de beveiliging, gaf me zijn glas en liep weg. De beveiliger kwam paar tellen later vragen of alles oke was met een grote glimlach. Ik vond het maar een vreeeeeemd verhaal. Na paar minuten kwam die gast terug. Het is altijd onduidelijk gebleven waarom het zo vaag ging. Na een paar keer afspreken is het ook niks geworden.

“zat ik niet met jou op zwemles?” het was niet bij mij maar bij een ex collega van mij:P

haha, mooie verhalen!

Laatst kwam ik in de kroeg een stel jongens tegen die vroegen: wat is de slechtste openingszin die je ooit heb gehoord? Dus ik was even aan het nadenken, maar toen begonnen ze al met:
“Als jij een frikadel was, was je een frikadel speciaal” en “Is je vader een piraat? Want jij bent een schat!” en "Ik heb skittles in mijn mond, wil je de regenboog proeven?"Allemaal van dat soort dingen. Ik vond het heel komisch, maar als iemand serieus zou zijn, zou ik wel even twee keer nadenken.

Deed het pijn?
Wat?
Ja, toen je uit de hemel viel, want je ziet eruit als een engel.

Ja, de kansen voor deze jongen waren ook spontaan naar 0 gedaald, wat slecht zeg :’) Ik moest er om lachen, want ik had nooit verwacht dat iemand die openingszin zou gebruiken.

Hahahaa zo ging het bij mij en mijn vriend ook. Maar dat was dan ook echt waar :'3

Hihi, ik vind het wel leuk als ze zeggen dat je lekker ruikt… ik weet dat 't raar klinkt… maar ik heb gewoon iets met luchtjes!!! niet dat ze dat zo vaak zeggen trouwens…:frowning_face:

Nou, daar zeg je me wat.
Ik stond laatst in de supermarkt, komt er een jongen op me af: “Mevrouw, mag ik U iets zeggen?” (Ja, werkelijk, hij zei MEVROUW en U, ik ben 19 overigens). Dus ik zei vanzelfsprekend ja. Zegt hij: “Wat ruikt u lekker!”
Nou, dan sta je daar wel even met een mond vol tanden. Totaal overdonderd was het enige dat ik nog kon uitbrengen een soort van dankjewel.

Love it!!!