verschrikkelijke ex

stel je eens voor: je hebt een vriend die in jouw bijzijn met 3 verschillende meisjes smst. als je vraagt wie hij smst antwoord hij: ‘gewoon een vriend.’ op msn heeft hij videogesprekken met meisjes die voor hem uit de kleren gaan, en als jij tegen hem praat klikt hij je weg. omdat je denkt dat hij graag met jou mee wilt en plezier met je wilt maken, vraag je of hij met je mee wilt naar jóuw schoolfeest. maar op jouw schoolfeest blijkt hij intiem met een ander gedanst én gezoend te hebben. je wil een eind aan jullie relatie maken, maar zijn lieve woorden zorgen ervoor dat je het uiteindelijk laat zoals het is, omdat je zielsveel van hem houdt!

het overkwam mij. tot een maand geleden had ik met zo’n jongen, maar het probleem is… ik kan hem maar niet vergeten! want ondanks alle tranen die hij me heeft gezorgd hield ik wel heel veel van hem. er is op dit moment niemand die de pijn kan verzachten, behalve vriendinnen die leuke dingen met me gaan doen. maar dat neemt niet weg dat ik nogsteeds veel aan hem denk. hij heeft nu een ander (na 2 dagen al) en hij wil me niet meer spreken. what can i do?

ik denk niet dat wij je heel goed kunnen helpen,
maar je alleen maar kunnen steunen!

&daarbij kunnen zeggen dat deze
jongen jou waarschijnlijk niet waard is…
zo behandel je iemand niet.

Ohh dat vind ik echt erg voor je :frowning_face: Wat vervelend, en wat een lul!
Maar je moet jezelf gewoon toelaten hem te vergeten, gewoon jezelf overtuigen daty je hem niet leuk vindt: na een tijdje ga je het zelf geloven! Dus gewoon lachen, lol hebben, leuke dingen doen en als je aan hem denkt op een positieve manier meteen denken aan de negatieve dingen. Hij was een lul en je verdient beter.
Ik heb ook een keer iets gehad met een ongeloooflijke *sshole en ik was er maanden kapot van (2 jaar geleden ofzo) totdat ik de knop omdraaide bij mezelf en dacht ‘‘waarom huil ik over zo’n lul? hij heeft me nooit leuk gevonden en ik ben sterk genoeg om hem te vergeten’’ en tadaa, dat lukte! :slightly_smiling_face:
Veel geluk in ieder geval en sorry voor het lange bericht!

wow heel heftig!!
ik weet egt niet wat j kunt doen… vergeten maar das moeilijk!
sterkte meid!<3

Erg! Sterkte