Verschrikkelijk verliefd

Heey meiden!

Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om mijn verhaaltje te lezen.
Ik werk sinds een jaar bij onze plaatselijke supermarkt, en ongeveer 4 maanden geleden kwam er een hele leuke jongen bij ons werken. Ik had in het begin niet echt veel oog voor hem (wel dat hij knap is, alleen niet verliefd), maar in 4 weken tijd en na ons eerste praatje, is het ontzettend gaan kriebelen vanbinnen.

Nu heb ik dus een probleem (ja echt haha) Ik ben in de weken dus echt VERSCHRIKKELIJK verliefd op die jongen geworden. En het stomme is, ik zit dus achter de kassa en hij vult. We hebben niet samen pauze, en ik heb dus zo ontzettend weinig mogelijkheden om een praatje met hem te maken of om hem beter te leren kennen. Hij heeft geen facebook want hij houdt niet echt van sociale media. Nu ben ik bij jongens die ik leuk vind redelijk terughoudend, omdat ik het op de één of andere manier niet wil verpesten, maar ik heb het idee dat ik het nu juist loop te verpesten. Ik zou echt dolgraag zijn nummer of msn willen hebben, maar om nou zo op hem af te stappen als we klaar zijn met werken… Tsja er zijn altijd andere mensen bij, en ik vind het al helemaal niet leuk als al mijn collega’s dit horen ;p En het stomme is dat ik dus normaliter met jongens helemaal niet zo onzeker ben.

Wat me nog meer tegenhoudt, is het feit dat het dus mogelijk is dat hij mij niet ziet zitten. Ik heb dit werkelijk nog nooit gevoeld voor een jongen (als ik hem zie word ik warm en gaat mijn hart sneller kloppen, en als ik even snel met hem praat dan heb ik het idee dat ik door mijn benen zak) Als hij me afwijst, dan weet ik niet of ik nog wel in dezelfde winkel kan blijven werken. Ik word nu eigenlijk elke zaterdag al helemaal gek omdat ik het gewoon niet meer trek (sorry als ik een beetje overkom als een crazy person die wartaal spreekt)

Maar wat denken jullie? Gewoon stoute schoentjes aantrekken en hem bij de eerst volgende mogelijkheid zijn nummer vragen? Of proberen eerst wat meer van hem te weten te komen…
Tips zijn trouwens altijd welkom!

Alvast bedankt meiden

ik zou eerst wat meer over hem te weten komen ,dat kan nooit kwaad

‘Gewoon stoute schoentjes aantrekken en hem bij de eerst volgende mogelijkheid zijn nummer vragen?’

Yap, trek die stoute schoentjes maar aan! :'D
Als je de schoen past, trek je hem aan.

Haha nou met een beetje geluk, aankomende zaterdag werk ik precies dezelfde tijden. Dus ik wacht hem gewoon net zolang bij de kluisjes op boven (heel nonchalant of course) zodat ik even een praatje met hem kan maken, en met nog meer geluk heb ik ook op hetzelfde tijdstip pauze :slightly_smiling_face:

Ja zeker proberen!!
moeten jullie zaterdag dan samen vakken vullen? :slightly_smiling_face:
of moet je weer achter de kassa?

Wow, ik zit eigenlijk in bijna dezelfde situatie als jij. Al vullen wij wel allebei en praat ik wel degelijk met hem op facebook.
Maar ik zag hem eerst ook niet staan totdat ik een keer met hem op hetzelfde pad stond…
Zou je dus geen tips kunnen geven want vind het zelf al heel lastig, sorry!

Ik moet hoogstwaarschijnlijk zaterdag gewoon weer achter de kassa. Maar ik hoop dus wel dat we gezamenlijk aankomen en dat we dezelfde pauzes hebben. Dan zou het psychisch mogelijk zijn om een move te maken haha.

Vraag anders een keer om met een groepje van werk uit te gaan of iets leuks te doen, en dan vraag je hem ook mee. Dan kan je hem beter leren kennen, en zijn nummer vragen natuurlijk!

Stoute schoentjes. :slightly_smiling_face:

Heejj ik heb ongeveer het zelfde
ik ben echt smooooorr verliefd op een jongen (ouder)
we kunnen wel eens praten maar that’s it!
Hij ziet me niet zitten en de ene keer is het een leuk praatje de andere keer behandeld hij me als een baby!