Verschrikkelijk verliefd

Heey meiden!

Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om mijn verhaaltje te lezen.
Ik werk sinds een jaar bij onze plaatselijke supermarkt, en ongeveer 4 maanden geleden kwam er een hele leuke jongen bij ons werken. Ik had in het begin niet echt veel oog voor hem (wel dat hij knap is, alleen niet verliefd), maar in 4 weken tijd en na ons eerste praatje, is het ontzettend gaan kriebelen vanbinnen.

Nu heb ik dus een probleem (ja echt haha) Ik ben in de weken dus echt VERSCHRIKKELIJK verliefd op die jongen geworden. En het stomme is, ik zit dus achter de kassa en hij vult. We hebben niet samen pauze, en ik heb dus zo ontzettend weinig mogelijkheden om een praatje met hem te maken of om hem beter te leren kennen. Hij heeft geen facebook want hij houdt niet echt van sociale media. Nu ben ik bij jongens die ik leuk vind redelijk terughoudend, omdat ik het op de één of andere manier niet wil verpesten, maar ik heb het idee dat ik het nu juist loop te verpesten. Ik zou echt dolgraag zijn nummer of msn willen hebben, maar om nou zo op hem af te stappen als we klaar zijn met werken… Tsja er zijn altijd andere mensen bij, en ik vind het al helemaal niet leuk als al mijn collega’s dit horen ;p En het stomme is dat ik dus normaliter met jongens helemaal niet zo onzeker ben.

Wat me nog meer tegenhoudt, is het feit dat het dus mogelijk is dat hij mij niet ziet zitten. Ik heb dit werkelijk nog nooit gevoeld voor een jongen (als ik hem zie word ik warm en gaat mijn hart sneller kloppen, en als ik even snel met hem praat dan heb ik het idee dat ik door mijn benen zak) Als hij me afwijst, dan weet ik niet of ik nog wel in dezelfde winkel kan blijven werken. Ik word nu eigenlijk elke zaterdag al helemaal gek omdat ik het gewoon niet meer trek (sorry als ik een beetje overkom als een crazy person die wartaal spreekt)