Verschillende winkels & loon?

Hoi,
ik ben 16 jaar en wil graag ergens gaan werken. Bij een van deze winkels zou ik graag willen werken:

• Hema
  • Kruidvat
  • V&D
  • H&M
    weten jullie wat je hier verdient als 16jarige ( ik word over 2 maanden 17)

Alvast bedankt!
P.s. Of weten jullie nog iets leuks?

een kennis van mij, is ook 16, werkt bij de HEMA, en verdient écht het minimumloon, dus 2,80, zoiets. bij de rest weet ik het niet. ik verdien achter de kassa in de supermarkt 3,28. :wink: (even ter vergelijking, ben ook 16)

Hema en V&D verdien je het minimum en dat is voor een 16-jarige idd ongeveer 2,80. Die andere weet ik niet. Ik werk bij de Super de Boer achter de kassa en verdiende inclusief vakantiegeld 4,20 (zonder iets van 3,50 ofzo).

Hoi,
bedankt voor de reacties, ik werk bij de AH en krijg ook 4,20 inclusief vakantiegeld. Dan zal ik daar dus maar niet stoppen:p.
xx

Bij alle 4 verdien je, dacht ik, het minimum loon!

Ik verdien 7,60 per uur bij de Delaize (België), ben wel al 19 maar dit is het minimumloon. Bijna bij alle winkels verdien je het minimumloon.

V&D is 2,80 ofzo, voor 16. Maar daar moet je niet gaan werken, iig niet in de spoelkeuken. Het kutste werk wat er is.

V&D is voor 16 3euro dacht ik.

en de kruidvat en etos? en overige winkels weet iemand dat?

upjee :slightly_smiling_face:

volgens mij verdien je bij alle winkels zoals hema v&d kruidvat en supermarkten gewoon het minimum loon hoor.

en loon kan ook verschillen hoelang je er al werkt, dus ga er niet zomaar vanuit dat jij hetzelfde krijgt als andere mensen.

als je meer wil verdienen moet je naar een callcenter gaan, voor de rest weet ik het niet

ok,
dus het is duidelijk supermarkt verdient meer :frowning_face:

ik werk nu bij de scapino en ik krijg daar netto 2.84 per uur. maar ik vind het best weinig… wekt er trouwens ook iemand bij de boerenbond?? want als ze daar meer verdienen wil ik daar ook gaan werken.

Ik heb bij de/het Kruidvat gewerkt en ik verdiende ¤3,45 of ¤3,65 per uur? Ik ben trouwens zestien en ik had destijds geen werkervaring.

Hou oud je ben je dan?
ik ben 16 en verdien maar 3,25 bij de AH OMG

Ik werk bij een supermarkt, ben 17 en verdien ¤4,64.
Bij de Hema verdien je sowieso niet veel, de rest weet ik niet.

^^ ik denk dt zij een stuk ouder is of dat ze er lang werkt

wtf, ik verdien hetzelfde en ben 19 en werk al 3 jaar ook in een supermarkt
:confused:
ik kan ook niet minimumlonen vinden op internet, want daar zijn een hoop regels voor waar dat vanaf hangt, en dan krijg je het ook nog niet es per uur

Ik werk bij de C1000, ben 17 en verdien ¤3.87 (OK, op dit moment even ¤5.87, maar toch)

is da normaaal dat jullie in Nederland zooo weinig verdienen fso…
in Belgie is een H&M job voor een studentjob van 15/16 ong. 8.50 euro per uur en bij jullie is da keiiii laag fso 3euro …
bij ons het laagste dat men hier kan verdienen is 6 euro per uur…

X.