verschillende ogen

```html
hooi,
Niemands ogen zijn even groot, maar ik heb het idee dat het bij mij wat meer opvalt. Ik heb wat familie uit azie dus mijn oogleden hangen een beetje(als je snapt wat ik bedoel). Maar bij het ene oog heb ik dat bijna niet en bij de andere wel. Ik krijg er een beetje dode blik van en word er heel onzeker door zeker nu het mensen ook is opgevallen:(
Heeft iemand misschien tips?
danku

Hier nog foto’s. Ik wilde geen foto van mezelf dus ik heb plaatjes opgezocht op google.

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb gefotoshopt omdat ik geen goede plaatjes kon vinden maar het gaat meer om dat idee wat ik bedoel;)
```

misschien een beetje make-up en mascara of nepwimpers

eyeliner en oogpotlood op doen.

Dat wat Itsraining zegt, of een ooglift aan één oog, maar dat is misschien nog een beetje een te hevige ingreep voor iemand van jouw leeftijd.

sowieso is je linkerhelft van je gezicht nooit hetzelfde als je rechterhelft… maar idd make-up kan wonderen doen C=

Ja ik ben niet van plan om nu al operaties te gaan doen.
Maar eyeliner op 1 oog ziet er toch raar uit…

Dat valt niet zo op zolang je het maar niet te dik doet.

nee maar als ik naar de foto kijk lijkt het alsof die vrouw geen wimpers heeft dus dat zou best verschil kunnen uitmaken

JA idd makeup,
ik zou zeggen eerst by een profesional, en daarna kun je zelf onthouden wat hy /zy gedaan heeft, kun je et zelf doen.

MAAR onthoud, jij ziet dingen altyd erger dan anderen!
By mezelf word ik gek van kleine dingetjes, terwyl anderen dat niet ns zien xD

Ik heb dat ook, maar het is nog nooit echt iemand opgevallen ofzo, denk ik. Misschien laat ik er later wel wat aan doen want zelf stoor ik me er soms wel aan.