Verschillende kleur panty en schoenen.

Hoi! Ik draag redelijk vaak taillerokjes of jurkje, met een panty en enkellaarsjes. Nu ben ik zelf heel erg kritisch en perfectionistisch, en erger ik me dood aan het feit dat mijn rokje een andere kleur zwart is dan mijn panty, en mijn schoenen dan ook nog een andere kleur zwart zijn. Ik kan geen panty of legging vinden, die dezelfde kleur zwart is als mijn schoenen, of rokje. Hebben jullie dit ook? En vinden jullie dit storend?

Als ik ook rokjes en panty’s zou dragen zou ik er ook last hebben. (ben perfectionistisch)

Ja, daar erger ik me ook aan. :’)

Ik vind dat ook niet mooi idd xD

En ALS ik het al zou doen (feestjes bijvoorbeeld, en dan met een zwart jurkje) dan doe ik meestal gewoon een huidskleurige aan.

Ja, maar ik draag meestal mijn lage grijze allstars als ik een jurkje of hogetaille rokje draag. Dus ik houd alleen nog maar mijn legging over, maar sinds kort heb ik een geribbelde van de HEMA (het is een halve maillot zeg maar) en die is wel écht zwart dus die matcht wel!

als je zo’n zwarte panty hebt die half doorschijnt en dan gewoon zwarte schoenen is het niet zo erg. of gewoon een écht zwarte panty. ik vind dit ook zó vervelend, maar ik heb ook niet zoveel zwarte schoenen, mijn laarzen/laarsjes zijn allemaal bruin en panty’s zwart… zeer irritant

Ik vind het niet zo leuk om een zwart rokje met een zwarte panty en zwarte schoenen te dragen. Dan is het zo… zwart… :'D
Maar ik vind het wel altijd heel ergerlijk als mijn tas net een andere tint rood is dan mijn schoenen…

Ik combineer nooit zwart met zwart en zwart, om het maar zo te zeggen. En als ik een zwart rokje bij zwarte schoenen draag, draag ik een blauwe of grijze panty. Dan valt het ook niet op als je schoenen er rokje een andere kleur zwart zijn.

Ik ben ook heel erg in dat soort dingen.
Ik heb laarzen met veters, en de ringetjes waar die veters ingaan zijn zilver. Ik doe dan ook nooit goude armbanden enz om als ik die schoenen aanheb :'D

Ja n.n

hhmm nee.