Verschillen iPhone 4 en iPhone 4S

Ik wil binnenkort een iPhone halen maar ik vroeg me af wat het verschil is tussen de iPhone 4 en de iPhone 4S

Als er al een topic over is slotje

Ik zag net op MTV dat 4S 8 megapixel heeft en de 4 alleen 5. 4S had ook een snellere processor, en je kon er tegen aan praten en dan zocht hij dat :’). Bijv. welk weer word het? En dan zegt ie dat. Maar 't moet wel in het engels.

oke bedankt! niet echt heel erg verschillend dus

Volgens mij zitten ook de knopjes van de 4s een beetje anders, ik weet het niet zeker;o zag het ook maar ergens.

ik keek er ook na want ik wil ook een iphone maar ik heb gelezen dat die plug-in dingentjes paar mm zijn verschoven haha. Dus je kan er niet d-ezelfde hoesjes voor kopen

Siri, dacht ik?

Er zijn redelijk veel verschillen. Voornamelijk ‘in’ de iphone. Hij is vele malen sneller als de 4. Ook de camera idd. Maar er zijn heel veel dingen anders. Je kan het beste even op de apple site kijken!

agradable, dat is gedaan zodat ze er meer aan kunnen verdienen natuurlijk.

Maar, als je bereid bent om veel neer te leggen voor de nieuwe, moet je dat doen. Ik heb een 4G, heb de kans om een 4S te kopen, maar vind dat echt niet nodig.
Vind de camera prima, voor mooie foto’s heb ik een digitale camera. Ook is hij echt niet langzaam ofzo.

Siri (waar je dus teken kan praten) komt als het uit de beta versie is ook gewoon op de iPhone 4G en anderen.