Verschil tussen BB's

Ff een vraagje, ik wil een BB kopen maar weet niet welke, er zijn er namelijk de BB Bold 9700, BB Bold 9000, BB Curve 8520, BB Curve 8900, wat is het verschil tussen deze BB’s en welke is beter en het goedkoopst voor een abbo, Ik wil geen witte want die zijn nog duurder zoals ik gezien heb! xxxxx Alvast Dankjee!

Ehmmm geen idee, ik ben niet zakelijk dus heb geen bb
upje dan maar

ik heb net een nieuw mobieltje en ik zo’n ontzettend spijt dat ik geen blackberry heb gekocht. ): maar ik heb ook geen idee dus beschouw dit maar als een up.

Ik denk dat je dat het beste in een telefoon winkel kunt vragen!

Ja dat wou ik ook nog een keertje gaan doen, maar ik wou kijken of hier misschien iemand het wist :slightly_smiling_face:
MISSCHIEN domme vraag maar wat is nou in godsnaam een upje?!?!? :flushed:

ALs ik jou was zou ik de bold doen. die heb nu iedereen en die is gewoon fijn!
ik persoonlijk heb de curve, maar deze heb ik nu al een tijd, als ik kon ruilen had ik meteen de bold genomen!

Up = omhoog = topic omhoog.
Ik zelf krijg binnenkort een bold 9700, en die vind ik zelf het fijnste typen (ik ken mensen die een bold 9000 hebbe, curve 8520 en curve 8900, en dus 9700.) De goedkoopste is denk ik een van de curve’s.

Curve 8520 is zelfs los het goedkoopst. Die kost ¤189 bij Phone house ofzo. Kan je een sim only denk ik op zetten met bb internet. Die witte is niet eens duurder. Een 9700 wit heb je bij t-mobile online enzo voor dezelfde prijs als een zwarte.

PS: Hoe doe je dat upje in godsnaam? Ik snap dat mensen typen upje! of up! maar hoe doe je dat?

:grinning_face_with_smiling_eyes: je typt up en hij gaat omhoog, is heel magisch.

up

de bold blackberry’s kunnen volgens mij meer, en zijn wat groter dan de curve’s. ik zou graag een bold 9700 willen, omdat die veel kan en ik het trackpad heel handig vind, maar mag geen abonnement.

Okay dankje wel allemaal!!

up

snap niks van dat up gedoe maarja…

nou als je ‘up’ zegt reageer je in een topic, en als er net iemand heeft gereageerd op een topic dan gaat het omhoog in de topiclijst! Als er niemand meer op een topic reageert verdwijnt het heel gauw naar de tweede of derde pagina :slightly_smiling_face:

Je kan ‘up’ door elke willekeurige reactie vervangen, hoor. Voortaan zeggen we gewoon allemaal ‘bloep’.