Verschil gekookt of gebakken ei

Hee!
Ik heb een vraag, waarom is een gekookt ei minder vet als een gebakken ei?
Ik bedoel, als je gewoon in een pan bakt zonder boter/bakspray ofzoiets erin, zit er toch net zoveel in als een gekookt ei? Xxx

je moet toch sowieso wel olie of boter in de pan doen… :stuck_out_tongue:

Je kunt geen ei bakken zonder olie of boter.

^Dat kan wel. Ik heb het laatst gedaan, want ik wist niet dat er boter of olie bij moest haha.

Pff jeetje jij opent veel topics x)

Haha, apart. Ik was laatst te dom om de olie te vergeten en bij mij werd het 1 grote blubber.
Maargoed, ik denk dat over het algemeen iedereen wel met olie/boter bakt en dat de topicstartster daarbij ook haar antwoord wel heeft :slightly_smiling_face:

:'D

Maar als je het zonder iets bakt, mn moeder heeft een pan gekocht met anti baklaagje, nou dan is het toch niet vetter als een gekookt ei?

trouwens, als je een goede pan hebt kun je wel zonder olie/boter bakken. (een ei dan) en je hem maar snel genoeg van de bodem afhaalt. Jaajaja.

Ik denk dat het niet uitmaakt. (tenzij de dooier vetter is als die heel/gebakken is ofzo :'D ) alleen dan als je er geen boter bijdoet he. MAAK EEN ROEREI.

Hihi sorry!

Hahahah toen ik die titel las dacht ik dat je niet het verschil wist tussen een gekookt en gebakken ei :stuck_out_tongue:

Hihi ik word door mijn vriendinnen uitgemaakt voor blond, maar zo blond ben ik nou ook weer niet! Haha xx

Dat dacht ik ook, haha

Je hebt het antwoord ondertussen wel gehad :slightly_smiling_face: