verre afstandrelatie ;$

ik heb op deze moment relatie met een jongen die helemaal andere kant van nederland woon. we hebben elkaar 1 jaar leren gekend via korfbalwedstrijd, ik kreeg zijn mobielnummer en we hielde contact, nu 1 jaar later kregen we iets.

maar ik heb nu probleem,
ik wil hem dolgraag zien, hij mij ook
maar het is 4 uur reizen van elkaar
hebben jullie soms een goede tips voor mij? ;$

liefs x

veel bellen.
webcammen.

euhm. de trein nemen? wat kan je anders doen?

[i]Ik zou dat echt niet kunnen… :blush:

Maar ik zou zo vaak mogelijk met de trein naar elkaar toe gaan, en dan steeds omstebeurt ofzo, anders is 1tje gelijk blut XD[/i]

Telkens in een stad afspreken waarbij hij maar 2 uur hoeft te reizen en jij 2 uur (doen een paar kennissen van mij elke week 1x)

Een treinkaartje kopen.

hmmm, da’s wel een goede idee

Zoveel mogelijk elkaar proberen te zien, webcammen & bellen enzo.
Mijn vriendje woont in het buitenland, die moet eerst een vliegticket boeken om hier te komen of ik naar hem, dus ik zou zeggen; wees blij dat je zo de trein kan pakken ^^

Tip 1: leer Nederlands
Tip 2: lang leve het internet, de webcam, de telefoon en het openbaar vervoer. Veel contact zoeken via die middelen en vaak het openbaar vervoer gebruiken om elkaar te zien.

Vind je dat ver? Mijn vriend zit misschien straks voor ongeveer 10 maanden in het buitenland a la fuerte ventura!

Toch, heel veel succes, veel bellen en treinen kan de oplossing zijn ^^

Idd. En ik moet ook nog even melden dat ik het echt haat als mensen ;$ gebruiken.

hee girl…
ik heb het zelfde als jou… ik woon in het ene puntje van nederland en hij bij den haag… die hele rechte lijn… ik moet 3 uur reize… maar we houde zo veel van elkaar. heb hem lere kenne via ze zusje… ( eerst via het web) en ze zusje bleek een vriendin van me te zijn van vakantie…
maar we hebben iets eerst stiekum afgesproken en toen zagen we elkaar door de weeks… en toen in het weekend er bij…
ik weet niet hoe oud je bent maar LEVEN DE OV chip kaart.
of nog een tip. :grinning:… koop een kortings kaart. dat is echt een stuk goedkoper dat ding kost 50 euro en je doet er een jaar mee, en heb je 40 procent korting…
maar ik zie hem nu elk weekend… en we hebben vandaag 3 maanden…
we zijn dn wat ouder… hij 19 en ik 18 dus dat komt helemaal goeed :grinning:
alles werkt mee…

ik wens je veel succes meid…

xx

Heb ervaring. Zoveel mogelijk contact houden : msn, bellen, webcam,… En maak elke maand een dagje vrij voor elkaar.
Een lange afstandsrelatie moet je onderhouden en is moeilijk. Je gaat 'm veel missen en soms word je daar ongelukkig door. Bij mij heeft het bijna 2 jaar geduurd dus het is echt wel mogelijk!