Verre afstand liefde: Hij komt, en dan..?

Ik heb een vriendje die best wel ver weg woont, ik zie hem dus niet zo vaak…
Aankomend weekend zien we elkaar weer, maar ik heb geen idee wat we kunnen doen, En om elke keer film te gaan kijken wordt ook een beetje saai lijkt mij. We zijn wel een keer wezen zwemmen en naar de kermis geweest.
Ik ga int weekend naar hem toe, en van zijn moeder mogen we niet samen op zijn kamer (ahum…), dus dat valt al af…
Weten jullie misschien nog wat we kunnen doen? (er is wel iemand bij hem thuis)

Ik heb wel gezocht bij dat zoekding, maar daar vond ik alleen dingen in de richting van film kijken en tegen elkaar liggen enz. dus daar heb ik in dit geval niet egt veel aan…

Alvast bedankt!

Ga naar jouw huis?

zwemmen
film kijken
winkelen
naar het strand ( ik weet niet waar jij/hij woont)
een ijsje gaan eten.
uiteten?

-wandelen
-picknicken
-braderie bezoeken

Hm… ga gezellig een ouderwets spelletje spelen, kan ontzettend melig aflopen :stuck_out_tongue: Of anders een eindje wandelen samen als het lekker weer is en een ijsje nemen… (samen 1 ijsje nemen is ook lekker hihi). Of inderdaad 's avonds gezellig uit eten samen. Iets waarbij je in ieder geval toch nog met zijn tweetjes bent, zonder bekenden.

bowlen, karaoke, terrasje met wijntje etc, strand, koken, taarten bakken etc, samen 1 schilderij maken bijv; ( balonnen vullen met verf ophangen en dan gaan darten :slightly_smiling_face: loopt denk ik wel heeeel melig af) , ouderwetse spelletjes, vissen, picknicken, bos, vondelpark, ehm, ijsje eten ??

Heb ook een vriend die niet om de hoek woont (1,5u met de trein en 1u met 2 bussen)…

Anders gaan jullie gewoon naar jouw huis toe?..

• Dagje strand
  • Als het lekker weer is, een wandeling maken
  • Zwemmen
  • Terasje pakken
  • Samen iets koken ;3 (had laatst met m’n vriend pannekoeken gebakken, ging bijna fout xD)
  • Bioscoop

Maar waarom mag je niet in z’n kamer dan?.. is z’n ma bang dat jullie sex hebben dan?, sorry hoor maar kan toch overal gebeuren?..

Ja idd, ik snap t ook niet mja…

Thanks voor jullie reacties!

Ouders (: , ach komt goed!

heb ook een vriend die niet dichtbij woont
2uur met auto. 3uur met trein

dit zijn de dingen die wij vaak doen

• bij onze ouders zitten kletsen
  • eindje rijden
  • ijsje/milkshake halen bij de mac en gezellig buiten op eten
  • ikea in lopen en discussieren wat wij later in ons huisje willen hebben haha!
  • hondjes wandelen, geen hond? kan je ook gwn gaan wandelen :stuck_out_tongue:
  • stad in, gezellig wat eten enz.
  • gewoon heerlijk samen in de tuin liggen op bankje in de zon en lekker kletsen
  • naar het strand
  • naar de dierenwinkel, voor nieuwe visjes kijken
  • elkaar masseren
  • foto’s maken met elkaar
  • samen youtube filmpjes kijken ofzo
  • op de wii (of andere spelconsole)

Mijn vriend woont voorbij brussel en ik bij Rotterdam :stuck_out_tongue:
Als hij er is gaan we vaak
steden bezoeken
bioscoop
lekker eten
picknicken
wandelen
lekker knoeien in de keuken
spelletjes doen (zowel op console als bordspellen)
stoeipartijtjes (waar ik overigens dus altijd verlies :stuck_out_tongue:)
tekenen (beiden houden we van kunstzinnige troep)
terrasje pakken
chillen met mijn beste vriend waar hij het goed mee kan vinden
Fikkie stoken in de tuin
skeeleren
in de zomer lekker spelen met tuinslang en opblaasbaar zwembadje
dierentuin
strand
etc etc

Succes!

Ooh wat lijkt me dat erg, helemaal als je elkaar al zo weinig ziet:\
Ik snap hun probleem niet echt, zijn ouders zijn ook jong geweest en willen ook wel eens met zn 2 zijn… Zo raar is dat niet,
Maar ik neem aan dat je dan ook nooit bij hem logeert?
Of slaap je dan op een andere kamer?;o

Maar,
picknicken, strand, stad, terrasje, kroeg, uiteten, wandelen, dagje uit?
etc.

zelfde situatie hier!

maruh , er is deze keer niemand thuis
kan je tog een keer wel op zn kamer =D

mijn vriendje woont ook ver weg!
ga lekker met hem naar het strand of naar bijvoorbeeld een meertje dat dichtbij is, of ga desnoods lekker op een grasveldje liggen, muziekje op, lekker kletsen, en dan kun je alsog knuffelen en zoenen, ziet zn moeder t niet;) of ga lekker een ijsje halen, stukje lopen/fietsen, terrasje pakken,
er is genoeg te doen!=)

even een vraagje tussendoor: XD
Uhm ik vind een jongen ook onwijs leuk, niet een klein beetje, maar ontzettend. Hij woont in friesland en ik in overijssel. Ong. 100 kilometer. Hoe doen jullie het…

Nee, ik heb nog nooit bij hem gelogeert… dat wouden we eerst wel doen en dan zou er iemand op de bank moeten slapen ofzo, maar dat is achteraf toch niet doorgegaan… Maar ik probeer mijn ouders wel zo ver te krijgen dat het hier wel mag ^^

Er stond iemand, jammer genoeg =(

Met je ouders overleggen wanneer ze kunnen brengen met de auto? Of met de trein gaan, dat jij hem of hij jou ophaalt bij het station? Het zal wel niet zo vaak kunnen, want ik denk niet dat je ouders (onze in iedergeval niet) zin hebben om zo vaak te rijden…
Maar vind hij jou ook leuk? anders zou ik m gewoon zo snel mogelijk proberen te vergeten, want het is egt niet handig dit… maar hijs zo leuk =)

Upje voor jou ^^
Ik hoop dat je nog veel reacties krijgt xD

Ik ga met de trein naar mijn vriend, en dan ben ik (+ met de bussen) 2,5u onderweg… ;3 kan toch makkelijk?,…