Verrassingsdoos

Een vriendin van mij komt volgende week thuis van een halfjaartje Afrika. Ik wil haar dan verrassen met een doos met leuke spulletjes.

Wat ik al heb:

• Cosmogirls van de afgelopen halfjaar
  • Gezichtsmasker
  • Haarmasker
  • Drop
  • Chocola

Weet iemand nog leuk dingen? Of gewoon dingen die ze daar in afrika niet hebben en wat ze gemist kan hebben hier?

Aahw. Leuk idee! Maar sorry weet ff niets :slightly_smiling_face: upje!

Stroopwafels! :slightly_smiling_face:

;o ik heb geen idee
Upje xD

Een kookboek met uitsluitend Nederlandse gerechten? En, hoewel dat waarschijnlijk duur en te laat is maar perhaps kun je er aan komen, een DVD-box van haar favoriete serie die ze heeft gemist?

Tulpen? x’]

ja doe er tulpenbolletes in die ze kan planten. dat vind ik wel gaaf idee

Leuke ideeen!

ik ga haar ophalen op het vliegveld en dan geef ik haar bloemetjes en in de auto kan ze dan de doos openmaken enzo

gewoon typisch nederlandse dingen, of dingen die ze hier gemist heeft, een trend ofz… bijv, een leuke haarbandje ofz, een gebrande cd’tje met de leukste hits van afgelopen half jaar, zodat ze ‘bij kan’ met muziek enz :slightly_smiling_face: of een leuke film die hier onlangs op dvd is uitgekomen…

wat een lief idee
uhhmm gewoon typisch hollandse dingen denk ik

Iemand nog meer ideeen? :grinning:

Ik zag stroopwafels al voorbij komen.
Ik weet niet of ze er van houd, maar misschien is een pot pindakaas ook wel leuk.

z’n klein klompje kopen bij een souvenier winkeltje en dan bv met pipstudio van die servetten erop doen weet niet hoe ze het precies doen maar dat je dat afdrukje op dat klompje hebt

Ghehe inderdaad, pindakaas en, in het buitenland hebben ze geen vanillevla (A)
maar dat is een beetje raar misschien xD

Ja, de laatste trends zo’n sjaaltje bijvoorbeeld (was er al wel wat eerder)
of muziek, confessions of a shopaholic?, een setje bijv. koekjes om te bakken? Zelfgemaakte taart?

Hagelslag!!!

ik heb ergens op de site www.cutoutandkeep.net iets gezien van een ‘survival’-box
dat was echt zoooo leuk met allemaal van die goedkope kleine prulletjes met een grote betekenis !
Misschien kan je je eigen doos maken en daarin dan als één van de dingen, de survivaldoos maken ?

dit komt letterlijk van de site (wel in het engels)
het is allemaal figuurlijk bedoeld, maar als je je eigen versie maakt hoeft dat niet

Toothpick- to help pick out the good qualities in everyone, including yourself.
Bandaid- to heal hurt feelings.
Smiley Face- because smiling is contagious.
Pencil- to write down everything good that happens in your day.
Eraser- a reminder to start everyday with a new slate.
Sticky Tape- to tape your lips shut when you have nothing nice to say.
Stars-to reflect what you can be.
Nail File-to smooth over rough edges.
Glitter-to make things sparkle.
Velcro-to help you get a grip on things.
Rubber Band-to stretch you to your limits.
Peg-to keep things together.
Match-to light your path.

dit was de link :
http://www.cutoutandkeep.net/projects/survival_kit