Verrassing vriend

Hi meiden,

Vandaag heb ik precies een jaar een relatie met mijn vriend, helemaal leuk natuurlijk. We zijn allebei gek van zwemmen en daarom heb ik twee kaartjes voor Preston Palace en een geurtje voor hem gehaald.
Morgen ga ik zijn bed heel mooi opmaken met cliché kaarsjes en rozenblaadjes en dan wilde ik de cadeautjes op zijn kussen leggen. We zijn eigenlijk allebei totaal niet romantisch normaal, dus leek dit me wel een keertje leuk om te doen.

Maar dit is niet het probleem. Ik zit heel erg te twijfelen of ik hem gewoon twee kaartjes voor preston palace geef en dat hij hier blij mee is op het moment dat hij het krijgt. Of zal ik een verrassings-dagje-weg tegoedbon geven.
Dan regel ik dat ik zijn zwemkleding en dergelijken en neem ik hem mee in de trein zonder te zeggen wat we gaan doen.

Mijzelf lijkt het leuker om het als verrassing te doen, maar aan de andere kant is dat ook wel erg anti-climax tijdens het uitpakken.

Wat vinden jullie?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.3175.html

Ik zou het als verrassing doen.

Al zou ik dan wel aangeven dat het een verrassing is (dus met dubbel ‘r’), een verassing (met één r) is een lijk verbranding.

Came here to say that

Dank je wel! Ik moest wel lachen om je tip van ver(r)assing. Ik ging me helemaal voorstellen hoe mensen nu misschien dachten dat ik mijn vriend wilde verbranden.

OT. Vinden jullie verrassing dan niet erg anti-climax tijdens het uitpakken?

Ik zou niet naar preston palace gaan, ben er ooit geweest en het was echt niet zo leuk, zeker niet voor die 16,50 per persoon. Het water was koud en het zwembad zelf is niet bepaald groot, ook het onbeperkte eten valt tegen. Het Turkse stoombad is wel mooi, maar alleen daarvoor zou ik niet gaan :’)

Ik zou het ook als verrassing doen trouwens :slightly_smiling_face:

Ik zou het ook als verrassing doen :slightly_smiling_face:

Ai, dat vind ik minder leuk om te horen. Het ziet er zo prachtig uit op de foto’s. Is het echt de moeite niet?

Ik vind preston palace zelf wel erg leuk, ik ben in die in Almelo geweest. (Er zijn toch meerdere?)

ik zou het zeker als verassing doen! ik heb mijn vriend een keer meegenomen naar een vliegveld onder het mom dat we ergens uit eten gingen met familie van mij. Daar heeft ie zelf een zweefvliegtuig mogen besturen. Hij vond het echt te gek en zei dat nog nooit iemand hem zo had verrast en dat ie helemaal niks doorhad. Dat gezicht zal ik niet snel weer vergeten.

Haha ja dat dacht ik dus ook van tevoren, de foto’s zijn inderdaad erg paradijs achtig. Ik vond van niet, zou er ook niet nog een keer heen gaan. Misschien is een hamam wat :slightly_smiling_face:

Ik was ook naar die in Almelo trouwens.

Ik ben ook naar Almelo geweest.
Het eten was idd niks, maar het zwembad zelf vond ik wel mooi! Met de prijs was ik het trouwens ook niet helemaal eens, zo bijzonder was het nou ook weer niet!

Maar persoonlijk vond ik het zwembad dus wel wat romantisch hebben eigenlijk… :flushed: