Verrassen..?

Hallo, ik ben een jongen (ja op girlscene, ik weet het :crazy_face: )
Ik vroeg me gewoon af… Waar kan ik mijn vriendin nou eens mee verrassen?
Wat vinden meisjes nou eigenlijk écht romantisch ofzo?

Alvast bedankt :wink:

*denkt na*

hoezo vraag je dit @ 02.00?

lieve woordjes :couplekiss_man_woman:
no, seriously.
that’s all a girl needs.

Omdat ik A. niks te doen heb nu
B. morgen vrij heb :grinning:

Dankjewel :slightly_smiling_face: maar dat deed ik al (geloof ik :stuck_out_tongue:)

Oke. Nice.
Euh, even kijken:
-breng d’r mee naar een duur restaurant :’) + JIJ betaalt =O.
-een lange brief schrijven wat zij al wel niet voor je betekent enzo (dat is echt 't beste, vind ik)

trouwens, dat jij dit al vraagt vind ik lief^^

Dankje :slightly_smiling_face:

Dat restaurant hadden we al gedaan, maar doen we zeker nog eens!
Die brief vind ik wel een goed idee… Hopen dat ze dit niet leest enzo xD
Dan ziet ze het aankomen en is de verrassing er vanaf :stuck_out_tongue: Maar ik ga het zeker proberen :wink:

Ik ga slapen :wink: Later :wave:

morgen krijg je meer hulp, beloof ik je :’]
en voor ‘t geval je denkt dat ik geen leven heb.
je hebt gelijk. :’).
welterusten.

oke dan.

meisjes verras je al gauw door iets te doen wat ze niet weten. dan heb je namelijk een verassing

Haha,
ga picknicken ofzo,
neem er mee vooreen strandwandeling,

Inderdaad. Ik heb mn vriendje goed moeten leren om het ook echt een verrassing te houden!!! :stuck_out_tongue: Nja ik zeur dan ook wel veel door …maar dan nog! Met kerstmis heeftie mn HELLOKITTY telefoon al veraden!! (maar dat kan ik hem wel vergeven :stuck_out_tongue:) maar volgens mij heeftie nog wel iets wat ik niet weet :open_mouth:

Strandwandeling… als ik nou bij het strand zou wonen, oké, maar Limburg ligt nou niet bepaald bij de kust ^^

Picknick zou kunnen… Is nu wel een beetje te koud om daar een uur of 2 te zitten xD

Ik dacht trouwens dat dit een vet feministische website zou zijn, maar jullie zijn allemaal heel aardig en behulpzaam :slightly_smiling_face: Dank :slightly_smiling_face:

Natuurlijk zijn wij meestal aardig en behulpzaam :slightly_smiling_face:

Bioscoop, een idee trouwens? Altijd gezellig, en lekker knus…

Meestal doen de kleine dingetjes het juist…

En lief gedichtje of lief briefje als je niet kan dichten
bosje bloemen
lekkere wandeling maken
haar lieveling snoepgoed meenemen en haar lievelings film en die samen kijken

Geef haar een keer onverwacht een compliment.
Gewoon van ‘wat zie je er toch weer mooi uit vandaag!’
Geef haar een klein cadeautje om te laten zien hoeveel je om haar geeft.

doe iets heel onverwacht bijv. haar een lief klein kadootje geven waar al haar vriendinnen bij staan, zo laat je zien dat je je niet schaamt voor de liefde die je voor haar voelt en dat je heel veel van der houdt :grinning:

hoef niet persee een ring maar een roosje is ook goed , maak niet uit wat als het maar lief en sgattig is :stuck_out_tongue:

op onverwacht moment met een bos rozen en een lief briefje voor haar huis aanbellen en lieve dingen zeggen. xd’.

Aww lief van je!

Als je enigzins muzikaal bent is een liedje voor haar maken echt super!
of misschien een cd mixen met liefdesliedjes
of zoals gezegd een gedichtje
of iets voor haar koken en samen bij kaarslicht opeten
of jouw/haar kamer versieren met kaarsjes of rozenblaadjes
of nog iets van die anders die cliche’s die toch iedereen stiekem fantastisch vind :slightly_smiling_face:

Dank jullie allemaal heel erg, maar dit zijn toch echt de “wat meer standaard” dingetjes, en veel van die dingen heb ik al gedaan, en tbh ben ik gewoon op zoek naar iets nieuws, iets wat ze TOTAAL niet verwacht en toch helemaal geweldig vindt… Tsja, misschien vraag ik wel teveel en misschien houdt ze helemaal niet van die grote dingen, en alleen maar de kleine dingetjes…

Nou ja, ik zal er eens een paar uitproberen, ik zal jullie laten weten wat ze ervan vond! :wink: Nogmaals bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik heb vandaag bij mijn vriendje allemaal kleine lieve briefjes, met tekstjes als “Ik vind je lief”, “Ik ben verliefd op je” in zijn jaszakken gestopt (hij heeft vrij veel zakken ^^) Hij vond t echt super!