Verrassen-

[i] Aangezien ik mijn vriend bijna nooit zie,
Wil ik hem een keer verassen.
Bijvoorbeeld, dat hij die dag even weg is en als die terug kom dat ik er dan ben…
Maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg,
Hoe regel ik het met zijn ouders.
Hoe weet ik wanneer hij die dag weg is enzo…

Iemand die hier ‘ervaring’ mee heeft zegmaar?
En die weet hoe je dit voor elkaar krijgt xd. [/i]

door zn agenda snuffelen, rondvragen, onopvallend aan hem vragen wat hij die week of volgende week gaat doen…
en dan als je het weet wanneer hij even weg is, moet je met zn ouders afspreken dat jij dan langskomt en dat ze het wel geheim houden want je wilt hem verrassen.
zoiets :grinning:

veel succes
xx.

wel lief dat je dat voor hem wilt doen…

Misschien met een vriend van hem ofzo? Dat hij hem een dag meeneemt ergens naartoe?

Wat lief! Zoiets wil ik ook nog een x voor mijn vriend doen. Alleen gaat dat heel lastig, hij woont aan de andere kant van NL, 3,5 uur met de trein. Dan moet hij wel echt thuis zijn als ik komt en moet ik eigenlijk kunnen blijven slapen, hij woont op kamers dus met ouders kan k niks regelen & vrienden van hem ken ik daar niet echt :frowning_face:

ik ga vanavond naar mn vriend toe, we gaan morgen naar de efteling maar ik had gezegd dat ik niet mocht blijven slapen. ik mag dus wel blijven slapen, en hij moet werken van 3 tot 11 dus dan zit ik daar op de bank alstie thuis komt : ).
gewoon even zijn moeder gebeld met hoelaat ik daar ben enzo : ).

Ik zou gewoon zijn ouders bellen, waarschijnlijk vinden die dit ook een hartstikke leuk idee. :grinning: even overleggen, regelen met tijd etc. En klaar is kees/koos/piet/whatever.

En hoe kom ik aan het nummer van zijn ouders haha? :blush:

huistelefoon? of heb je dat nummer niet?

Nee, hij wou 't eerst wel gven…
Maar ik was zo dom om tezeggen nee hoeft niet.

Weet je waar hij woont? Anders kun je het telefoonboek gebruiken. ^^ Zegmaar, straat + huisnummer enzo.

Het lijkt me dat ze wel weet waar haar vriend woont, niet? (:

Wou ik net zeggen.