Verraden door vriendin

Ik loop nu al ongeveer 2 maanden te flikflooien met een jongen die ik ken van mijn werk. Ik vind hem echt heel leuk en het werd ook wel iets serieuzer, maar het was niet officieel. Gister gaf mijn vriendin een verjaardagsfeestje voor haar 18e verjaardag en hij zou ook komen. In het begin van de avond waren we gewoon leuk aan het praten, maar op een gegeven moment zie ik dat mijn vriendin (niet dezelfde die 18 werd) met hem stond te zoenen, terwijl ze weet hoe leuk ik hem vond. En alsof dat nog niet erg genoeg was, is ze met hem naar een slaapkamer gegaan en hebben ze dus seks gehad. Ik had overigens nog geen seks met hem gehad.
Maar ik voel me zo ontzettend verraden! Heeft iemand alsjeblieft tips hoe ik hier mee om moet gaan, want ik weet het allemaal even niet meer.

Heel vervelend en naar! Als ik jou was zou ik dit aankaarten bij je vriendin. Heb je haar heel direct verteld dat je die jongen leuk vind of kan het zijn dat het niet echt bij haar is binnengekomen? Vraag aan haar of ze wist dat jij deze jongen in kwestie erg leuk vind. Op dat antwoord kan je het gesprek verder borduren.

Succes!

Ik zou trouwens die jongen ook afkappen, hij was wel medeplichtig he haha. ook super flauw van hem.

Oh wauw, dit vind ik echt super lullig en naar. Beide zouden beter moeten weten.
Dat met die jongen zou ik afkappen. En met je vriendin in gesprek gaan hoe het nou zat en of ze er echt bewust van was dat jij hem leuk vind en er iets wat tussen jullie. Eerlijk gezegd zou ik zelf geen behoefte hebben aan zo’n vriendin.
Veel succes.

Als zij wist dat je hem leuk vond, vind ik haar echt geen goede vriendin. Zo iemand zou ik ook niet in mijn leven willen.

Met hem zou ik het trouwens ook afkappen. Als je iemand echt leuk vindt, ga je niet met haar vriendin flikflooien.

ik zou zelf absoluut niet met die vriendin contact zoeken en wachten tot zij daar moeite voor doet, ze heeft jou gekwetst en zou dat ook moeten weten. Ik weet ook niet of je dit wel een vriendin kan noemen…

Ik zou dat geval voor altijd negeren :slightly_smiling_face: En dan andere geval trouwens ook.

Ik zou mijn ‘‘vriendin’’ echt afmaken :'D

Ik zou ze alle 2 negeren, dit is echt zwaar lullig namelijk. Ze mogen naar jou toe komen om contact te zoeken en veel moeite gaan doen; ik zou het contact afkappen!

Beide partijen erop aanspreken want zowel die vriendin Als die jongen zijn verschrikkelijk achterbaks. Daarna verwijderen uit je leven.

Dit. Ik zou zoooo boos zijn. Wordt gewoon echt naar van dit verhaal. Het zou je maar overkomen.

Ik zou zo boos zijn, op allebei. En als ze wist dat je hem leuk vond, zou ik dat niet eens een vriendin noemen…

Wauw ik word gewoon boos als ik dit lees, ik zou ze echt allebei laten gaan.

Wauw, wat lullig. Ik zou ze allebei even flink de waarheid vertellen… Zulke mensen moet je niet in je leven willen hebben.

Oké haha zo kut dit. Ik heb namelijk precies hetzelfde meegemaakt. Wat ik deed was hun allebei vertellen hoe erg ze me gekwetst hebben en hoe het me pijn deed. Vervolgens heb ik me bedacht dat zowel de vriendin als hij op deze manier hun ware aard hebben laten zien… ik kan wel beter krijgen dan dat. Bedenk je dat ook, dat je beter kan krijgen dan twee van die losers.

Een echte vriendin zou zoiets niet doen en een jongen die een meisje echt leuk vind ook niet. Geen aandacht meer aan geven dus.

Ik zou beide afkappen, zeker als die vriendin vaker lullig doet.

Als ik dat gezien had, had ik mijn ‘‘vriendin’’ al dr harses in geslagen…
maar ik zou ze allebei echt doodnegeren. Wát een mensen wauw.