Verraden door 2.

Om te beginnen vraag ik om vriendelijk te zijn als ik iets fout doe in het algemeen.

Dus ik had een on officiële relatie met een jongen (flow , stroom ) we vonden elkaar heel leuk ect. Op een dag kwam een hele goeie vriendin tegen mij zeggen dat ze getrouwd is met die jongen terwijl ze wist van onze " relatie ".
Ik dacht okey ik doe wel mee want ik ik wil niet zoon jaloerse vriendin zijn , plus ze bleef zeggen dat het een grap is. Na een tijdje begon ik wat te merken & wat blijkt is dat zij hem in de bus had gekust vlak na dat ik was uitgestapt. & dit allemaal achter me rug. In het begin nog willen onkennen dat ze leegte van d’r ex wou opvullen maarja.
Mijn vraag is moet ik haar vergeven ? En hoe moet het verder met die jongen want we hebben weer beetje feelings

• bedankt voor het lezen & wees vooral eerlijk !

Wat heb je aan een vriendin die achter je rug om met je “flow” aan het rommelen is, en wat heb je aan een jongen die met je vriendin achter je rug om rommelen is?

Als je het zo zegt helemaal niets :sweat: , mensen maken toch allemaal fouten. Verdienen ze geen 2e kans ?

Als ze die verdienen moeten ze daar beiden hun best voor gaan doen, in mijn optiek.

Ik zou nog een tijdje boos op dr blijven. Echte vriendinnen flikken dat soort dingen gewoon niet.

Ze weet dat je hem leuk vindt, vind dit dus echt een hele laffe actie die een echte vriendin nooit zou doen. Als jij haar (en hem) kunt vergeven hiervoor moet je dat zeker doen, maar persoonlijk zou ik ze erg veel moeite laten doen om dit weer goed te maken…

Beide uit je leven gooien. Die verdienen jou niet

wtf, flow? stroom?
Damn

Als jij ze kunt vergeven dan kun je dat zeker doen. Daar moet je dan wel achter staan.

Wat een raar verhaal zeg. Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar het klinkt zo ongeloofwaardig. Ik snap het ook niet helemaal geloof ik, maar ik had allang toedeloe gezegd tegen allebei!

Hebben deze twee uberhaupt hun excuses bij je gemaakt?

Je bent gekwetst dat is logisch, maar dat gaat ook weer over. Als jij er klaar voor bent om ze te vergeven, move on. Maar meteen weer superclose met ze zijn… vertrouwen moet weer worden opgebouwd, die jongen klinkt als een fuckboy.

Ik zou het ze niet kunnen vergeven en ze uit me leven gooien, real quick. Maar jij moet zelf de keuze maken, wat voel jij nu?