Verraad, waarheid of leugen?

Heey sorry maar ik moet mijn verhaal echt even kwijt want kunnen jullie mij advies geven? Ik voel me namelijk heel erg kut.

Okee ik ben al een tijdje op een jongen die ik niet ken (ga nou niet zeggen dat dat niet kan, dat kan dus echt wel en daar gaat dit niet over). En hij kijkt heel erg vaak, hij loopt vaak om als we naar het lokaal moeten om mij te zien enzo (hij zat zelfs een keer 3 minuten omgedraaid op zn stoel omdat ik buiten stond, hij is ook tegen een paaltje aangefietst toen hij me zag lopen…) Het lijkt dus alsof hij op mij is. Nu had ik een hele goede vriend van mij (dacht ik) vertelt dat ik op hem was. En hij kent hem, woont in hetzelfde dorp enzo… Maar ik dacht, ik kan hem wel vertrouwen. Hij heeft heel lang gewoon gedaan.

Nu kwamen er laatst een paar vriendinnen naar mij toe en zeiden dat Job ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~b op mij was. Opeens begon ik alles te zien, als wij in de buurt stonden van die leuke jongen kwam hij er weer aan hoor, en dan keek die leuke jongen heel veel en heel boos. Ik zag ook wel eens dat als die leuke jongen Job tegenkwam in de gang hij heel hard met zn schouder tegen Job aanbeukte, en Job: Wát!? Leuke jongen: Niks jonge! :S En Job zei altijd tegen mij (hij was de enige van iedereen die het weet) jaa ik denk niet dat ‘die leuke jongen’ op jou is. Dat vond ik altijd al zo raar. Maarja als hij op mij is dan is het niet meer zo raar.

De laatste tijd heb ik wel eens lichte ruzie met hem omdat hij heel erg vaag doet enzo. Nu waren we vanmiddag op MSN en hadden we weer een soort van ruzie. Toen zei ik: Waarom denk jij eigenlijk heel de tijd dat hij niet op mij is? Job: Dat is gewoon zo. Ik: Hoezo heb je dat gevraagd dan, dat je dat zo zeker weet? Job: Jha., sorry ik moet gaan doeiii. En toen was hij weg.

Hij doet de laatste wel vaker raar, en ik snap niet dat hij zoiets zou kunnen doen. Denken jullie dat het waar is? Dat hij echt naar die leuke jongen is gegaan?

Want dan denk ik dat die leuke jongen kijkt enzo omdat Job aan hem heeft gevraagd of hij op mij is…

Asjeblieft help me…

Ik denk dat hij dat gewoon zegt, zodat je hem vergeet. Hij (Job) wil gewoon dat jij hém leuk vind, i guess. Dus ik denk niet dat hij eht gevraagt heeft, of je moet het zelf aan die leuke jongen gaan vragen…

Ik denk dat je eens met Job moet praten, en daarna mss met jouw leuke jongen.

ik denk idd ook dat je met die goede vriend moet gaan praten
maar je vind hem toevallig ook niet meer dan alleen een goede vriend? Want dat moet je hem dan gewoon eerlijk zegge vind ik dan houd hij er misschien meer op…?

Nee, ik geef veeeeeeeeeeeeel meer om ‘die leuke jongen’. Echt zo veel, daar komt niemand meer tussen. En hij helemaal niet… Ik weet dat ik met hem moet gaan praten, maar hij smst niet meer, is niet meer online en neemt niet op,… Misschien maandag op school.

Stap zélf op die leuke jongen af. De enige manier waarop je het zeker zál weten.