verprutst

nou komtie dan.

ik heb een beste vriend waar ik veel meer voor voel. hij verteld alles aan mij en ik alles aan hem. wat ik voel, wat ik meemaak wat ik denk, ALLES.
Alleen heb ik een probleem…
Hij vond mij echt heel leuk, en ik hem, alleen is hij niet echt heel mooi ofzo. (dit klinkt zeker heel arrogant). Ik had toen met hem voor een paar dagen, maar ik had het vervolgens weer uitgemaakt, dit niet omdat hij niet mooi is, maar omdat ik dacht dat we beter hele goede vrienden konden blijven, want ik heb nog nooit zo’n goede vriend gehad en ik dacht dit gaat weer allemaal verpest worden enzo. Maar nu heb ik hier zoveel spijt van. Echt heel veel. Ik vind hem echt heel leuk, en we zijn nogsteeds goede vrienden maar het word denk ik nooit meer iets als we zo door gaan. Iemand help? Ik durf hem nu echt niet te vertellen van ja ik vind je eigelijk toch wel leuk…

Ik heb ooit een keer met een goede vriend gehad, waar ik dus ook meer voor voelde en hij voor mij. Maar nadat ik het uitgemaakt had, heeft ie nooit meer wat tegen me gezegd. Zelfs geen ‘hoi’ als we langs elkaar liepen door de gangen. Zelf heb ik er dus niet echt goede ervaringen mee :angel:
Maar elke jongen is anders :stuck_out_tongue:

Gewoon eerlijke zeggen, een relatie moet voor een groot deel ook op vriendschap gebouwd zijn. En je kan beter een goed relatie met hem hebben, dan je nu zo te voelen en wel bevriend zijn toch?

Mijn vriend was eerst ook m’n beste vriend. Het is gewoon een risico die je neemt als je iets met hem wilt beginnen. Maar als je denkt dat het toch goed voelt dan kan je het hem toch vertellen.