Verplicht swemmen met de klas:S

Ik doe een sportopleiding, het onderdeel zwemmen is het eerste half jaar verplicht :wink: Moeten ook nog zo’n ultiem lelijk badpak aan :open_mouth: Maarja, heb er niet zoveel problemen mee, kan goed zwemmen & het overgrote deel van de tijd liggen we in het water en dan let niemand op je lichaam of iets.
Ongesteld, geen last van. We zwemmen op dinsdag, ik word op woensdag ongesteld & dat is zaterdags weer over :wink:

Jaa wij moeten aan het Eind van het Jaar altijd Zwemmen … 2 Keer zodat je het Excuus “Ongesteld Zijn” niet kan Gebruiken. Ik heb er nooit zo veel Problemen mee :relieved: Vind het altijd Wel Leuk. Maar Er zijn van die mensen in Mijn klas die gaan Zeuren dat ze een Bikini ofzo iets aanmoeten…

Nee, en anders zou ik ziek zijn of gewoon weigeren te gaan zwemmen… Daarvoor zit ik toch niet op school, scheit als ik dan een 1 ofzo zou krijgen:P

zwemmen doen we niet met school.
gelukkig niet… op de basisschool hadden we dat wel en je mocht niet van te voren je bikini/badpak aandoen en ik vond het gewoon heel vervelend om met andere meisjes in 1 kleedkamer te zitten…

we hadden vorig jaar wel theaterdag
dan heb je eerst les en na al die lessen moet je tot 9 uur s avonds op school zitten…
je komt in een groepje en dan moet je een dans leren en die s avonds uitvoeren
maar ikz at bij een christelijke kerkdans ofzo waar je moet een kruis moest rondlopen en ik ben moslim dus dat deed ik niet.
moest ik mooi met nog iemand die dat niet wilde doen de hele school uren lang gaan schoonmaken , leuk hoor :frowning_face:

Nah wij hebben gelukkig geen zwemmen, Maar we hebben wel altijd van kunstdagen daar ga je dan de hele dag een dans oefen, Ben je klaar denken de leraren dat het leuk is om het in de pauze in de aula te laten zien :crazy_face:
We hebben ook vaak uitjes maar dat heeft iedereen denk ik, Je kon kiezen, nou tuurlijk kies je schaatsen :relieved:

ik wop de basischool wilde ik dat echt niet dus ik zei dat het niet kon vanwege mn eczeem en astma wuhahahah. nu moet het ook elk jaar maar ik gaa nooit (dan écht vanwege mn eczeem :stuck_out_tongue: )

-

Jep, maar zo erg is het nou ook weer niet.
We mogen vrijwillig op fietssurvival en naar schoolfeesten.
Op de school van mijn vriendje moeten die verplicht naar zon feesten.

Mijn broertje zit in de sportklas en die moesten ook gaan zwemmen, maar wel met bepaalde zwemkledingvoorschriften. De meisjes moesten een badpak aan en de jongens zo’n korte zwembroek.
Dus ik heb m’n broertje wel even uitgelachen, want die jongen wou natuurlijk wel 't liefst in z’n langere zwembroek.
Eigenlijk gaan we nooit zwemmen met school, wel jammer.
Vroeger gingen we wel eens skeeleren tijdens gym, door 't park. Was echt ontzettend leuk!

jaa,
en golf, squashen, handboogschieten enzo, vet leuk:D. behalve het zwemmen dan…

Waarom up je dit topic ?