Verplicht swemmen met de klas:S

Omdat mn berichtje onduidelijk was, hier effe een wijziging.
Wij moeten dinsdag (morgen) verplicht samen met onze klas zwemmen. (heb er zelf wel veel zin in)
Heeft jullie school ook van dat soort verplichtingen?

is leuk vind ik

Ja, wij moeten dat ook ¬¬’ Ook dinsdag xD Maar omdat ik toch al het hele school jaar niet mee doe met LO, hoef ik ook niet mee te zwemmen :grin: Maar je kan zeggen dat je ongesteld bent xP

Ik vind het op zich ook wel leuk, alleen met de klas:S ach vind zwemmen eigenlijk best wel leuk:P het idee alleen dat het verplicht is…

Haha, wij hadden er toen ik nog op de middelbare school zat voor gezorgt dat het niet doorging, niemand wou bijna mee, ik ook niet trouwens moet er niet aan denken in bikini bij gasten die ik haat. nee.

zeg dat je ongesteld bent, maak een briefje met fake handtekening van ouders, etc etc.

ja wij ook, was op zich niet zo erg, maar wel irri met je haar

Het is waarschijnlijk verplicht omdat het meeteld als schooluur, maar je kan altijd iets verzinnen dat je een of andere infectie heb of dat je ongesteld ben als je niet wil. :slightly_smiling_face:
Sterkte.

Zeg dat je ongesteld bent, eerlijk gezegd begrijp ik niet dat je niet wilt gaan, mr ik heb dan ook een hele leuke klas, wij gingen ook gezellig windsurfen! (in februari…)

van ons is dat leuk, doordat we maar met 7 zijn…we spelen altijd spelletjes
waarom wil je niet zwemmen dan? ik had het ook een beetje dat ik me niet op mijn gemak voel in bikini met iedereen erbij, maar iedereen voelt zich zo hoor

zeg anders dat je ongesteld bent, maar dat kun je moeilijk iedere week zeggen he

Ik had dat ook. Maar ik had rare plekjes op me armen/benen/nek. Die kapot veel gingen jeuken als ik ging zwemmen. Dus hoefde ik niet, Lucky me :slightly_smiling_face:

je kan ook zeggen dat je zwemmersexeem hebt:P of, zeg gewoon dat je je niet fijn voelt als je gaat zwemmen door je lichaam… als dat je dwars zit,

wij hadden dat op de basisschool iedere week :’)
Nu doen we niks leuks meer, ik zou liever gaan zwemmen dan les te volgen

Hahaha beetje fout overgekomen mn berichtje dan :wink: ik bedoel of jullie school zelf ook zulke, redelijk rare dingen voor een school, dingen verplicht heeft? ik heb er eigenlijk super veel zin in, alleen het idee is raar…
onze school heeft namelijk een kleding code, maar ondertussen moeten we wel verplicht zwemmen, dat bedoel ik :wink: maar is blijkbaar over gekomen alsof ik niet wil zwemmen :wink:
swemmen moet trouwens zwemmen zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

wij hebben helemaal niks van dat soort dingen. ik zit nu in de 3e en ben naar 1 muzeum, nemo 1x en 1 keer een project van 3 dagen waarbij we naar het strand mochten om zout water te halen 1x, introductiedag om de klas teleren kennen in de brugklas en 3 schoolfeesten waar ik heen mocht…

3 jaar!!!.
het is toch niet normaal. de rest van alle schooltijd hebben we in de klas gezeten…

moest ik in de eerste klas altijd.
blegh, ik haat zwemmen,

Dat heb ik gelukkig niet!
Wat een onzin ook, dat is toch iets voor de basisschool. xD

ik heb nog meer in de klas gezeten hoor :stuck_out_tongue:
ik zit ik ook in de 3e en ik heb in de brugklas 1 feestding gehad & 1 dag naar de Efteling, in de 2e 1x een project & nu nog helemaal niets ;p

Toen ik moest zwemmen, moest je met alle meisjes in 1 grote “groep” kleedkamer, dus geen privacy. & eerst wilde ik niet, toen zei dat mens tegen mij: jaa iedereen is hetzelfde. Nou gelukkig niet

Ik ben zelf met school ook vaak wezen zwemmen. Ik vind het harstikke gezellig. De eerste keer deden de jongens soms wel lullig tegen me omdat ik wel ovegewicht heb etc… maar dat doen ze zoizo al tegen me… Ze doen niet erger tijdens zwemmen

wij gingen dus ook even leuk 6 weken zwemmen met de sportklas… jah… verplicht natuurlijk… en als je ongesteld bent ook persee meedoen… enjaah… dat vind ik niet fijn duss… ik heb me gewoon ziekgemeld! Mijn moeder vond het ook niks :grinning_face_with_smiling_eyes: