Verplicht de Koran volgen

Mijn naam is Fati Bosnourak en ik ben Islamitisch. Op de hele wereld zijn er superveel mensen die een ander geloof, of zelfs helemaal geen geloof hebben! Ik wil graag dat mensen de juiste levensstijl kiezen en wil deze stelling erin gooien: ‘Alle mensen moeten de Koran strikt opvolgen van de overheid’ zodat iedereen in het walhallah kan komen!

Dus gooi die kruisen in de hoek en kies het juiste pad!

• Een mede zuster

Say it sister! :slightly_smiling_face:
Ik weet dat je sarcastisch bent, maar het is jouw keuze
Als je maar weet dat het de foute is

Gooi die kruisen in de hoek?

What the…

Iedereen mag zelf bepalen waar hij of zij in gelooft. Als de overheid ‘dwingt’ mensen te geloven zullen ze toch niet met hun hart gaan geloven.

Jij moet politica worden.
Tjakkaaaaaaaaaaaaa

Ik ben het wel deels met je eens hoor. Ik zou het ook beter vinden als ieder mens gelovig is, en vanuit zijn hart gelooft. Maar jammer genoeg werkt het niet zo.

Is dit serieus? Laat iedereen lekker zelf bepalen of hij/zij wil geloven of niet.

En je tekst ‘gooi de kruisen in de hoek’ vind ik erg respectloos naar het christendom toe…

Troll, lapje ga terug naar kindertent
Ja ik ben bewust van je reputatie

Hoezo? Die christenen roepen me de heletijd na als: moslima met snor! Omdat ik me niet mag harsen van mijn geloof

‘Die christenen’

In de Islaam moet je respect hebben voor anderen.
Het kan best zo zijn dat sommige christenen dat zeggen, maar dat heeft met die personen te maken en niet met het christendom.

sorry maar ik vind dit echt een achterlijke ‘stelling.’

Wat dan? wat dan?
jij bent zeker een vieze jood

Jij bent zelf de troll hier :’)

:") oke ik ga hier niet verder op in

Hoe weet jij nou weer of het christenen zijn die je na roepen :pensive:

Je hoeft hier geen reputatie te hebben.
Jouw laatste zin met je ‘walhallah’ verpest je eigen stelling.
Als je het nou anders had geformuleerd je beginpost, had ik wellicht serieuzer gereageerd dat dit.
Daarnaast ben ik ongelovig… no reputation.

ik probeer jullie alleen maar te helpen, zoek het dan maar lekker zelf uit!
domme anti’s

YOLO baby