Verpleegkundige mbo-tjes?!

[i]Haay…
ik heb deze week toetsweek… heb gister toets planmatig verplegen gehad ging naar mijn gevoel echt goed… krijg ik net mail dat ik een 4,7 heb en ong n 5 gemiddeld sta… dus moet t maandag herkansen. mijn probleem is dus ik snap niet wat ik nu fout heb…

Het gaat allemaal over de PES-structuur met de RUMBA en patronen van gordon…
de rest van de theorie zit mij wel goed. maar ik denk dat ik dat dan toch fout gedaan heb… wilt iemand mij misschien uitleggen hoe het precies in elkaar zit want via mijn boek staat alles zo moeilijk uitgelegd…

Bedankt alvast.[/i]

Kun je niet je leraar mailen? (:

nee die spreek ik dus nietmeer…
anders kwam ik het hier niet vragen.

Wat wil je precies weten, ik doe deze opleiding ook…

Kun je hem niet bellen ofzo?
Het is erg belangrijk dat je het snap anders slaag je straks niet en ik denk dat hij dat ook begrijpt en dan wil hij vast wel tijd voor je vrijmaken om het opnieuw uit te leggen.

ik doe ook deze opleiding vraag maar raak :slightly_smiling_face:

nou, ga daar maar niet vanuit op het MBO

Huh, waarom niet :O?

Na de middelbare school moet je dingen wel zelf een beetje kunnen uitvogelen toch? Het lijkt me niet dat je net als op de middelbare school je docent kan vragen voor extra uitleg als je iets niet snapt, die mensen hebben wel wat beters te doen.

Omdat ze zelfs niet mailen na schooltijd of in het weekend… Werkdag is van 8 tot 16 ongeveer voor ze, daarna echt niet meer. Voor merendeel bij mijn opleiding dan.
Ben echt blij dat ik dinsdag hoor dat ik geslaagd ben en dan hoef ik alleen mijn diploma nog maar op te halen en dan hoef ik nooit meer naar die school :grinning:

huh wij kunnen gewoon uitleg vragen als we iets niet snappen hoor, het is en blijft een school

Nou, MBO is gewoon grotendeels zelfstandig, en je kan inderdaad uitleg vragen, maar daar kan je alleen tijdens lestijd om vragen.

hm nee gelukkig is dat bij ons anders!

Hoezo? Als jij zelf contact zoekt met de leraar zou dat gewoon moeten kunnen. Feedback kan op elk niveau, dat is heus niet anders op het MBO. Zoiets heb je zelf in de hand. Je moet het vragen. Als je denkt het alleen in de lesuren te kunnen vragen doe je iets verkeerd :’) Feedback kan altijd, je moet er alleen zelf om vragen. Ik heb namelijk altijd feedback gehad toen ik erom vroeg. Dat is dus 4x per jaar???