verplaatst naar ander topic

Hoihoi,

Ik heb sinds 5 december (2016) met mijn lieve vriend(je). We (hij 16 ik bijna 17 :$) hebben alleen nog maar geknuffeld :flushed:
Hij is mijn eerste vriendje en ik ben zijn eerste vriendinnetje. Ik wil hem zo graag een keer zoenen, want ik denk dat we daar allebei aan toe zijn, maar doordat we allebei nog geen ervaring hebben ondernemen we geen stappen. Ik heb ook wel eens twijfels gehad of ik het uit zou gaan maken, maar ik hou te veel van hem om dat te doen.

Dus heeft iemand advies voor een eerste vriendje?
En hoe ik kan zorgen dat ie meer tijd voor me heeft in real life en op app.

Groetjes,

Verliefdmeisje.

p.s. sorry als er al een topic over bestaatā€¦

Ik wil het zeker niet uitmaken omdat we nog niet gezoend hebben. Maar om andere redenen, het leek op een gegeven moment wel dat een hele goede vriendin van hem zijn vriendin was en ik gewoon een meisje met wie hij wel eens appt. Aangezien hij altijd met haar mee moet fietsen. Daardoor twijfelde ik of het beter was als het uit zou zijn.

Ik heb hem er al meerdere keren op aangesproken, maar hij blijft maar zeggen dat hij het druk heeft door school (we zitten allebei in examen jaar). Maar vrienden heeft hij wel tijd voor. Dit jaar hebben we alleen met oud en nieuw afgesproken.

Is hij allang vrienden met dat meisje dan? Misschien kun je afspreken om samen te leren, oid?
Dat zoenen komt vanzelf wel een keer en als je heel graag wilt, zet zelf dan de eerste stap

En je topic titel hoeft niet in hoofdletters :wink:

Ze zijn al meer dan 8 jaar bevriendā€¦ en ze is het zusje van zijn beste vriendā€¦ maar hij was eerst bevriend met haar daarna pas met der broerā€¦
Plus het irriteert me dat hij haar altijd naar huis moet brengen en vervolgens daar blijft om film te kijken of iets. Maar geen tijd heeft voor mij :frowning_face:

Tsja, als ze al 8 jaar bevriend zijn, kun je daar niet echt tussenkomen. Wel raar trouwens dat hij daar dan wel tijd voor heeft. Kun je niet een keer met hem gaan praten?

Als eerste zou ik je willen adviseren om met je vriendje te praten. Je zit er zoals ik lees erg mee dat je vriendje geen tijd voor je vrij wil maken en dat wel voor een andere vriendin doet. Zo erg zelfs dat je er over na hebt gedacht om het uit te maken. Dit zijn toch wel alarmbellen die gaan rinkelen waardoor het toch echt tijd wordt dit met hem te bespreken.

Over jullie eerste zoen deze komt vanzelf hier zou ik niet te veel druk op zetten. Geef hem eens een klein kusje bij jullie wederzien of afscheid. Wanneer jullie op je gemak zijn met dit contact komt die echt zoen vanzelf

Ik heb het hem al verschillende keren verteldā€¦
Maar het feit dat zij me ook continue verteld hoe leuk hij me vind, is ook zo irritant. En dat hij verteld dat met de verjaardag van haar en zijn beste vriend (ze zijn 2ling), dat zij en haar beste vriendin op zijn rug gingen springen de hele tijdā€¦ ik bedoel ik vind dat ook zo vaag. :blush:

Ik ben best wel ā€œpreutsā€ dus zelf zou ik niet snel de stap zetten om hem een kus te geven. Ik ben best wel bang voor zijn reactie :flushed:

En ik vind ook wel dat hij eens een stap mag zetten, ik bedoel ik app hem altijd als eerst omdat hij nog ligt te pitten dan. En hij mag ook wel een keer laten zien dat hij trots op me is :dry:

Ben je echt 16? no offence.

Ja ik ben echt 16
Ben alleen preuts door dingen uit het verleden, met jongens. (basisschooltijd) en dingen die in die tijd gebeurd zijn waardoor ik onzekerder ben :frowning_face:

Ik zou als je een keer met hem samen bent, hem steeds in de ogen kijken en soms naar zijn lippen kijken en dan weer naar zijn ogen. Ook zou je als jullie elkaars handen wel eens vast zouden hebben (?) of elkaar een knuffel geven (?) hem een kusje kunnen geven op de wang. Wanneer dit een paar keer is gebeurd, zet hij misschien wel de eerste stap om je zoenen :slightly_smiling_face:

Als hij met die vriendin al acht jaar bevriend is, denk ik niet dat je je hier druk om moet maken. Als hij met een goede vriend af zou spreken zou je hier toch ook niet over nadenken? Jongens en meisjes kunnen ook gewoon vrienden zijn.

Je zou hier natuurlijk wel met hem over kunnen praten, ook over het feit dat hij weinig tijd voor jou lijkt te hebben.

Succes! x

Dankjewel voor je tip :slightly_smiling_face:
Ik denk dat ik die kus op de wang zeker ga proberen.

Klopt maar het blijft aan me knagen, het feit dat zij me continue verteld hoe leuk hij me wel niet vindā€¦ en dat hij en haar broer haar kamer claimen als hij bij hun is, ik weet niet. Ze gedraagt zich ook alsof ze zijn vriendin is. vorige week vrijdag ben ik weg gefietst van werk hun achterlatend om het feit dat hij bijna niets tegen me heeft gezegd en hij voor mijn gevoel liever tegen haar sprak.

Ik merk wel dat nu we elkaar al sinds oud en nieuw niet hebben gezien buiten werk om in real life, dat ik hem zo mis. En me alleen al zo enorm verheug op zaterdag avond wanneer we tot sluit moeten. En daarna samen naar huis te fietsen en dan een knuffel te krijgen, het beste gevoel dat er bestaat. Maar toch blijft er (een beetje) onbegrip.

Hebben jullie nog tips voor knuffelen? In plaats van altijd maar saai staand knuffelen :flushed:

x