Verplaatsen.

Oke, dit gaat ingewikkeld worden maar het is zéeeer irritant.
Ik heb echt behoorlijk vaak dat dat knipperende streepje die je ziet als je typt, ineens op een andere plek gaat staan. Ik heb het nu inmiddels al 3 keer gehad in dit kleine stukje.
Dan ben ik zeg maar hier aan het typen en verschijnt het streepje ineens in een andere zin.
Het is behoorlijk irritant en ik weet ook niet hoe het kan, ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen en weten wat je eraan kan doen?

hmmm, heb geen flauw idee. dit is dus een upje!

ik snap wat je bedoelt! dat heet een cursor als het goed is :slightly_smiling_face: heb het zelf iig niet meegemaakt, dus geen idee sorry!

Ik heb dat ook wel eens gehad toen ik net mijn nieuwe laptop had. Dan kwam ik onder het typen prongeluk tegen het touchpad aan (want die zit hier op een nieuwe plek) en dan gaat de cursor naar de plaats waar het pijltje stond (snap je?)

Misschien is dat het?

geen idee lijkt me erg irritant. Het is idd niet je touchpad van je laptop? En je komt ook niet per ongeluk aan de pijltjestoetsen?

Heeft hij het ook in word of alleen hier?

nee, ik raak hem niet aan, daar heb ik echt opgelet. Maar ik heb het vrijwel overal, dus het ligt aan mijn laptop en niet aan GS.
En ik moet nu allemaal verslagen maken voor school en dan is het behoorlijk vervelend als je steeds weer moet stoppen omdat de cursor is verplaatst…

ok, ik ga nu dus even een stukje typen om te kijken of ik dat ook heb.
Niet dus.
En ik heb ook geen idee hoe je het kan oplossen…

Ja, ik heb dat ook ergens gelezen een keer. Dat is een software iets, dan moet je iets downloaden geloof ik (een update ofzo) en dan is het goed.
Maar ik heb dus geen idee hoe je dat moet opzoeken op internet…

Haha sorry ik zie dat ik eigenlijk niet echt geholpen heb… Maar misschien bedenk ik nog hoe het heet! (upje)