Verpest..

Wat zouden jullie meiden doen alsje het totally verpest hebt bij een jongen maar hem maar niet uit je hoofd krijgt ?

Niets. Get over it.

Wat heb je gedaan?

Dit. Als het niet is te fixen, moet je het achter je laten.

heb hetzelfde, met een jongen die bij me op school zit… dus dat maakt het nog moeilijker om hem te vergeten. het lukt niet, maar ik probeer het. en jij moet het ook echt proberen… geen herinneringen naar boven brengen ofzo van hem en zoek afleiding… het is verleden tijd. gebeurd is gebeurd, en je leert van die fouten en die maak je niet nog is bij een andere jongen, dus leer er van. :slightly_smiling_face: x

Ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben voor mijn vriend… Ik heb hem bijna 4 jaar laten wachten en nu ben ik bang dat hij leukere meisjes heeft ontmoet en niet 100% achter onze ralatie staat :frowning_face: Ik voel me er zo slecht over…

Wat heb je gedaan dat je denk dat je het bij hem hebt verpest?

Vakantie is het ideale moment om hem uit je hoofd te zetten. Als hij bij je op school zit zie je hem 7 weken niet, en als je op vakantie gaat kom je misschien wel een andere jongen tegen of heb je het gewoon zo leuk dat je niet aan hem hoeft te denken.
Geen contact opzoeken en hem desnoods als vriend op fb en twitter verwijderen, even hard zijn voor jezelf werkt hierbij het beste.

Niets meer idd.

Hem met rust laten en hopen dat hij heel misschien zelf contact zoekt, waar vooral niet te veel hopen.

~[quote author=LiefsVlinder link=topic=244539.msg12198712#msg12198712 date=1341916531]
Ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben voor mijn vriend… Ik heb hem bijna 4 jaar laten wachten en nu ben ik bang dat hij leukere meisjes heeft ontmoet en niet 100% achter onze ralatie staat :frowning_face: Ik voel me er zo slecht over…
Ik heb tegen mijn vriendinnen gezegd dat zijn vader dood is en het al snel ging het als een loopend vuurtje door de hele school
Wat heb je gedaan dat je denk dat

Afleiding zoeken.

Waarom heb je gezegd dat zijn vader dood is? Als dat zo is dan is het toch niet gek dat je dat aan je vriendinnen vertelt en ja dat zij het dan doorvertellen kun je ook weinig aan doen.

laat maar gaan het is het niet meer eens waard!!!

Serieus als ik diegene echt heel leuk vond en ik had iets stoms gedaan zou ik eerst proberen of hij er nog eens over zou willen praten. Wilt hij dit niet en wilt hij dat ik hem met rust zou laten, dan zou ik dat ook gewoon doen. Uit respect voor hem. Dan is het beter om diegene gewoon proberen te vergeten.

Als je het écht totaal verpest hebt, dan vrees ik dat je op de blaren moet zitten.

Iedereen verdient een tweede kans. En ook al verdien je die niet. Ik zou als ik jou was alsnog even je excuses aan hem aan bieden. Want het is best erg wat je hebt gedaan. Je gaat dat soort dingen niet door vertellen aan iemand, ook al vind die gene dat niet erg. Je kent jongens toch? Die doen zich stoer voor.

Ga met hem praten, ook al word het niks het is wel zo aardig om even te zeggen dat je er spijt van hebt.