Verpest je ex in één zin.

Haajj,
Je begint met mijn ex is een lul omdat: …
en dan schrijf je één zin waarom je hem nooit meer terug wilt.
Succes!
Ik begin:
Mijn ex is een lul omdat: Hij met een ander verkering vroeg, en ik dat de volgende dag van een ander hoorde!

:smiling_imp: Dat lucht op! Probeer het zelf!

Mijn ex is een luk omdat: Hij de hele tijd liegt over dingen!

:rage:

Dat lucht inderdaad op :slightly_smiling_face:

Mijn ex is een lul omdat : hij niet wou toegeven dat hij verliefd is op zijn ex en nou was hij toch op zijn ex <_< en dan weer op mijn vriendin die hij nog NOOIT heeft gezien(wel gesproken)(dat vond ik best zielig voor haarXD) en nou weet ik het niet meer! En hij ging vreemd omdat hij vond dat ik ook vreemd was gegaan en nu dat ik dit lees zie ik dat dit best wazig klinkt :anguished:? Maar ik hoef hem niet meer! :sunglasses:

Mijn ex is een lul omdat hij me dumpte voor een ander en me daarna terugwou omdat ie nix beters kon krijgen ofzo <_<

Mijn (andere) ex is een lul omdat hij denkt dat hij alles is terwijl hij dat niet is!!

Mijn ex is een lul omdat hij ging meezingen met de akkoorden van een dvd van een concert die we gingen kijken.

Dat was inderdaad net zo genant als het klinkt ja.

Mijn ex is een lul omdat hij fucking kinderachtig is, en een irritante kleuter die me niets gunt en alleen maar jaloers kan zijn en heel gemene opmerkingen maakte en me helemaal de grond inboorde met de dingen die hij zei, omdat hij vervelend was, hij al me engergie vrat, hij hypocriet is, hij flauw is, hij me heel veel pijn heeft gedaan(fysiek) hij nooit iets snapt en veel te dom is, maar mij uitlacht als ik een woord neit kent, hij mij de schuld geeft als hij een onvoeldoende halen op school, en altijd boos werd als ik een hoge cijfer halde, zelf al was het 2tiende punt hoger, hij heel veel verpest heeft voor me, en ook heel veel verziekt, hij mij lui noemt omdat ik niet werk, als hij pas net 1 middagje een nieuwe baantje heeft, hij zichzelf altijd de beste vind, en altijd zichzelf meoten bewijzen, het liefst met weddenschappen met geld. als ik eventjes neits tegen hem zijn dan flipte hij zowat en werd ie fucking boos, hij altijd andere de schuld geeft, en ook omdat hij egoistiesch en arrogant is en omdat hij me spullen sloopte.

En dat is 1 zin. Ik kan nog wel even doorgaan hoor, maar dan worden het wel wat meer zinnen.

En daarom wil ik hem nooit meer terug.

Mijn ex is een lul omdat hij zegt dat hij mij had gedumpt terwijl hij totally in love op mij was en super klef en ik heb hem gedumpt!

Wat ben ik blij dat ik geen exen heb :grinning:

mijn ex is een lul omdat hij meteen een dag nadat het uit was met mijn beste vriendin ging zoenen. >.<

mijn ex is een lul omdat ie aandacht loopt te trekken want hij is the biggest loser op de school en anders krijgt ie geen aandacht dus gaat ie verzinnendat ie zichzelf snijd enzo

LOOOOOOOOOOOOSEEEEEEEEEEEEEEEER

MIJN EX IS EEN LUL OMDAT HIJ ALLEEN SEX WIL ENZO && GELIJK ACHTER ANDERE WIJVEN AAN GAAT!

ook ik blij dat ik geen exen heb :grinning:

mijn ex is een lul omdat hij 1 x met een ander heeft gezoend en me 2 x heeft laten zitten door niets meer van zich te laten horen.

Duidelijke Taal! Nien!
Go girl!

Mijn ex is een lul omdat hij stinkt naar de van zijn vader gejatte parfum ( is dezelfde, hoor. Niet dat ik 100 exen heb gehad:P)

Mijn ex is een lul omdat hij een lul is :stuck_out_tongue:

Mijn ex is een lul omdat hij mij nu gewoon hard negeerd!

Pfff lucht op! :slightly_smiling_face:

Mijn ex is een lul omdat hij het uitmaakte via msn en ik toch nog steeds een zwak voor hem heb…

Mijn ex is een lul omdat…
ie met steentjes naar me gooide toen het aan was;
ie me stalkt op dit moment;
ie me in 3 maanden niet één keer iets van zich had laten horen toen het aan was.

Mijn ex is een lul omdat hij gebruik maakte van mijn naïviteit, en nadat ik met hem naar bed was geweest hij nog geen 3 dagen er na ofzo het uitmaakte, via de mail, omdat ie ‘geen tijd had’, terwijl ie nog geen 5 minuten lopen van me vandaan woonde.