Mijn ex is een lul omdat hij fucking kinderachtig is, en een irritante kleuter die me niets gunt en alleen maar jaloers kan zijn en heel gemene opmerkingen maakte en me helemaal de grond inboorde met de dingen die hij zei, omdat hij vervelend was, hij al me engergie vrat, hij hypocriet is, hij flauw is, hij me heel veel pijn heeft gedaan(fysiek) hij nooit iets snapt en veel te dom is, maar mij uitlacht als ik een woord neit kent, hij mij de schuld geeft als hij een onvoeldoende halen op school, en altijd boos werd als ik een hoge cijfer halde, zelf al was het 2tiende punt hoger, hij heel veel verpest heeft voor me, en ook heel veel verziekt, hij mij lui noemt omdat ik niet werk, als hij pas net 1 middagje een nieuwe baantje heeft, hij zichzelf altijd de beste vind, en altijd zichzelf meoten bewijzen, het liefst met weddenschappen met geld. als ik eventjes neits tegen hem zijn dan flipte hij zowat en werd ie fucking boos, hij altijd andere de schuld geeft, en ook omdat hij egoistiesch en arrogant is en omdat hij me spullen sloopte.
En dat is 1 zin. Ik kan nog wel even doorgaan hoor, maar dan worden het wel wat meer zinnen.
En daarom wil ik hem nooit meer terug.