Verpakking Samsung Star Qwerty

Hi guys,
ik heb een vraagje,
vandaag heb ik een samsung star qwerty gekocht, alleen zat er bij de verpakking geen usb kabel en memory card.
Moet dat wel?

x.

Ja dat hoort denk ik , ik had dat namelijk ook niet :wink:

ik heb ook niet gehad… dus het hoort wel. een memory card krijg je er zowiezo niet bij dacht ik?

Naja , bij mij had ik hem wel maar hij was op de verpakking geplakt.
Dus ik denk dat dat een soort ‘actie’ was ofzo , dat je een gratis memory card kreeg als je hem kocht :3

Nee er zit geen USB bij omdat er ook geen usb aansluiting zit op de telefoon. Verder ook geen geheugen kaartje, zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt kun je er maar 4 liedjes ofzo opzetten. Ik heb een geheugen kaartje van 4 gb gekocht (die je bij de simkaart daar moet plaatsen) meer geheugen toch wel fijn:)

okee. dankje. ik was al bang dat het een fout was, want als de verpakking eenmaal open is, kan je hem neit meer terugbrengen (:

Dus je kan ook geen usb kabeltje erbij kopen ? ;O
Dat wist ik niet…

ja ik denk dat je dan een actie had… en je hebt wel een usb kabel maar die moet je denk ik er bijkopen. die steek je in je oplader ingang

Ja dat kan wel, maar dat is dus een speciale en niet een gewone usb kabel. Ik heb het toen in de winkel gevraagd daar hadden ze hem niet (misschien nu wel)
Maar je kan hem vast wel online bestellen dan eventueel =)

Ik heb hem ook al, maar het lukt mij niet om er liedjes ofzo op te zetten =
Want mijn laptop pakt 'm niet met bluetooth ><

Toen ik hem kocht, kreeg ik er een geheugen kaart en een usb kabel bij, maar dat was een actie.

-

Nou, nu er toch al een topic over de Qwerty is: Issie fijn?
Ik vind hem supermooi, maar heb m’n twijfels over het toetsenbordje omdat het eecht van die rare knopjes zijn zegmaar.
En ik heb wat slechte reviews gelezen.
maar wat vinden jullie er nou van?

Klopt… je moet voor muziek erop te zetten een Bluetooth dongle nodig(Kan je zo bij elke computerwinkel kopen). Hij heeft ook niet zoveel aansluitingen als normaal. Wat op zich heel handig is.

Ik vind um hartstikke fijn… ook het toetsenbord. Maarja das altijd eerst op het begin wennen.