Verover zijn nummer

De titel zegt het al, hoe kom ik op een leuke originele manier aan het nummer van mijn crush?

Ik ken hem van een avondje uitgaan en toen was het erg gezellig. Maar ik vind hem inmiddels zo leuk, dat ik het jammer vindt dat ik zijn nummer toen niet heb gevraagd. Ik heb contact met hem via Twitter en Hyves, hebben jullie leuke ideeen hoe ik via die medias zn nummer achterhaal?

Alvast bedankt!

Hem vragen wanneer hij uitgaat en dan vragen of jij zn nummer mag, zodat je hem kan opzoeken die avond?

Via twitter/hyves aan zijn msn komen. Via msn vragen of hij misschien een keertje iets wil gaan doen/drinken. Als hij ja zegt; vragen om z’n nummer omdat dat makkelijker afspreekt.

Et voila.

eerst msn uitwisselen als hij dat heeft. en dan een tijdje praten, en dan als je van msn weggaat zeg je dit: ik moet jammer genoeg gaan, maar als je me nodig hebt mag je me smsen. overigens ben jij de persoon die altijd mag smsen (hier je nummer) en dan gewoon afsluiten met xx of wat je dan ook doet (:

Gewoon vragen.

Dat zijn inderdaad hele goede ideeen.
Als ik de moed er ooit voor vind, ga ik zeker zijn msn vragen. :wink:

met mijn crush heb ik een hele tijd gekrabbeld en gezegd van ja voeg me maar toe op msn, dat praat wat makkelijker, en zo mijn msn gegeven en hij voegde me toe. en hij begon overigens met praten op msn en op hyves (:

Gewoon als je afsluit op msn, of evt bij een krabbel ofzo zeggen: Ik moet nu weg, maar sms maar als je verder wilt praten!
9 van de 10 keer zegt hij dan: is goed, wat is je nummer? Met een beetje geluk smst hij nog binnen een uur^^