Vermoeidheid

Lieve girls,

Ik zit al tijdje met een iets waar ik geen grip op heb. Ik voel me vermoeid, maar weet niet waar dit vandaan kan komen. Ik heb dit natuurlijk al eens met mijn moeder besproken en gegooglet, alleen veel dingen streep ik al gelijk weg als mogelijk.

Even wat dingen op een rijtje:

• Als ik wakker word ben ik vaak niet uitgerust.
  • Ik voel me alleen wakker als ik héél hard en actief aan het werk ben (ik werk in een café (overdag) en pas als ik ga zitten merk ik dat ik vermoeid ben.
  • Nadat ik gesport heb, heb ik juist super veel energie.

Ik word dus gewoon niet snel wakker, ben nooit echt goed uitgerust en het naarste van allemaal: ik heb daardoor vaak geen zin om dingen te ondernemen.

Bij de dokter ben ik nu een keer geweest en ik kreeg te horen dat het een veel voorkomend probleem was. Ik denk dat ik nog eens terug ga en vraag (eis, zoals mijn moeder dat zegt, haha) of ze bloed willen prikken. Aan jullie eigenlijk de vraag: kampen meerdere van jullie met deze problemen?

Liefs

// P.s. Dit duurt al een lange tijd, minstens twee jaar.

Misschien pfeiffer?

Ik heb hetzelfde al geruim een jaar. Afgelopen vrijdag bloedgeprikt en helaas niks uit gekomen, dus kunnen ze bij mij niks doen.
Er zijn voor vermoeid verschillende dingen die het kunnen zijn zoals, bloedarmoede, Pfeifer, Diabetes maar het kan ook psychologische zijn, en dus in je hooft zijn doordat je het gewoon te druk hebt of te veel stress hebt.