Vermist..

^ Het andere topic staat op de eerste pagina -.-’’ Het boeit me verder niet, maar dan moeten jullie ook niet gaan zeiken op andere dubbele topics

hoe ken je hem eigenlijk als ik vragen mag?

een vriendin van me kent hem, ik ken hem niet even goed

Doe ik toch ook niet?..

hoop echt dat hij gevonden word! up…

Hopelijk vinden ze hem! Ik schrok wel even toen ik op de link klikte. Gekke mensen op deze wereld, mocht iemand hem wat hebben aangedaan! Laten we hopen dat hij terecht komt, het liefste levend (:

Oke ik zou het nogal vreemd gevonden hebben moest je hem niet gekend hebben. Zijn genoeg zo’n mensen

Ik hoop echt dat hij gevonden wordt.
Ook deze jongen is vermist: =5&tx_eftrosvermist_pi5[pointer]=1&tx_eftrosvermist_pi5[showUid]=23696&cHash=9ec626b1b9d6d2bacda64cef670d95ae]http://www.vermist.nl/ind…1b9d6d2bacda64cef670d95ae

Eng…

Voeg allemaal anders eens “Child Alerter” toe op Facebook.

@Seawave: ik hoop dat het toeval is, ik denk van wel eigenlijk… Het blijft hoe dan ook vreemd.

up

up…

Over hem stond volgens mij een paar dagen terug een heel stuk in de krant. Ook al zo’n apart verhaal

Stom dat er nog steeds geen nieuws van is :s

Waren het er niet twee? Hij en Waldo?

Ik denk persoonlijk dat het een soort zelfmoordpact moet geweest zijn…

@Brod: ze kenden elkaar niet.

En het zijn er drie, Waldo, Frederic en dan nog een jongen (ik weet zijn naam niet). Maar bij die andere jongen hebben ze een vage brief in zijn auto gevonden (het is niet duidelijk bij die brief of het een afscheidsbrief is, of of het maar tijdelijk is). Die andere jongen zit misschien in Nederland nu.

Was die 3e jongen niet Yannick ofzo? Een grote blonde jongen van 22 jaar. Die liet een afscheidsbrief achter en is sindsdien vermist…Buiten Waldo heeft er ook nog 'n jongen van Antwerpen zelfmoord gepleegd ( in het openbaar nog wel). Een zelfmoordpact zou te ver gaan maar dit is natuurlijk één van de ‘populairste’ tijden om zelfmoord te plegen. Het rare is dat niemand ooit iets heeft gemerkt aan de jongens…Ik hoop dat ze Frederic vinden maar ik vrees dat het hier om 'n ontvoering gaat. Ik hou alvast m’n ogen open.

Nee nog steeds geen nieuws, ze hebben het water aan de ringvaart afgezocht waar ze zijn muts en 1 handschoen vonden en waar iemand zijn fiets zou gezien hebben maar die is daarna niet meer terug gevonden. De politie weet niet meer waar te zoeken nu…

ik wil hier niemand aanvallen maar serieus, hou op met conclussies trekken. Geen van jullie kent Frederic, Waldo of Yannick. Dus wie zijn jullie om te zeggen dat het om een zelfmoord pact gaat of whatever?
Seriously.

Ik constateer toch niets? Het is gewoon een vermoeden dat bij mij speelt. Waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Het is mij allemaal een beetje té toevallig…
en @Vintagerocks: tegenwoordig is het nogal moeilijk om te zeggen of iemand iemand anders kent of niet… Op het internet kom je elkaar heel gemakkelijk tegen, denk maar aan tumblr ofzo.